{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
312 visninger | Oprettet:

sadel hjælp :D {{forumTopicSubject}}

jeg har tænkt mig at købe mig en sadel men ved ikke lige hvad der ville være bedst

jeg rider generalt 3 gane om ugen mest dressur

derssur:
ja fordi jeg rider mest dressur og mig og min pony ikke (mest pony!) har så meget balance, og den giver en godt støtte, men kan ikke springe i en dressur det er jeg sempelhen ikke fleksibel nok til at kunne kombinere xD

spring:
altså den er ikke så stor og den kan man jo godt ride dressur i og så når vi så springer for vi jo optimal støtte.

kombi:
har haft en kombi aka jeg har en kombi den er bare for stor den ene og den anden for lille, men ved ikke helt for det jo sådan halt om halt man for halt støtte i dresssur og halvt støtte i spring såe?

bomløs:
jeg rider bidløst så den passer jo nsæten til xD

men det er mere sådan en tur/distance sadel h´ved ikke helt hvordan og hvor ledes med spring og dressur i sådan en det er jo ikke prof. vi rider på ingen måder så det jo også en mulighed og den er rigtig godt at ride tur i og det gør jeg sådan ret tit

så håber i vil hjælpe mig med hvad i ville købe??

smiley knus

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sadel hjælp :D
  • #1   8. maj 2011 Har du overvejet og få en sadelmager ud?

• #2   8. maj 2011 hmmm ikk rigtig det koster nok også penge men hvad kunne ''den'' gøre? smiley

• #3   8. maj 2011 Sadelmageren kan råde og vejlede dig til hvilken type sadel der vil være mest optimal for dig, hvilket mærke der opfylder dine krav samtidig med at den kan ligge på hesten.
    Ja, det koster penge at få en sadelmager ud, men et forkert valg af sadel kan så sandelig også blive dyrt, meget dyrt endda. Og det kan ende med at skade hestens ryg hvis man ikke får gjort noget ved et eventuelt sadelproblem

• #4   8. maj 2011 ja det jo rigtig men det er ikke fordi at sadlerne har givet problemer den ene er bare for stor til min pony's ryg (synes jeg har haft en med forstand til hjælp) og den anden passer rigtig godt den er bare alt for lille til min nu store røv men tak for rådne men jeg skal selv betale og har ikke en gang 2000 kr såe det med penge er lidt et problem er ved at spare sammen

jeg har haft problemer med at sadlen glider lidt frem men jeg er også en nød til at spænde efter og min pony har en kort ret lige ryg (;

Kommentér på:
sadel hjælp :D

Annonce