6. nov 2008 Følger: 47 Følgere: 51 Heste: 2 Emner: 39 Svar: 268
sadel hjælp :D {{forumTopicSubject}}
jeg har tænkt mig at købe mig en sadel men ved ikke lige hvad der ville være bedst
jeg rider generalt 3 gane om ugen mest dressur
derssur:
ja fordi jeg rider mest dressur og mig og min pony ikke (mest pony!) har så meget balance, og den giver en godt støtte, men kan ikke springe i en dressur det er jeg sempelhen ikke fleksibel nok til at kunne kombinere xD
spring:
altså den er ikke så stor og den kan man jo godt ride dressur i og så når vi så springer for vi jo optimal støtte.
kombi:
har haft en kombi aka jeg har en kombi den er bare for stor den ene og den anden for lille, men ved ikke helt for det jo sådan halt om halt man for halt støtte i dresssur og halvt støtte i spring såe?
bomløs:
jeg rider bidløst så den passer jo nsæten til xD
men det er mere sådan en tur/distance sadel h´ved ikke helt hvordan og hvor ledes med spring og dressur i sådan en det er jo ikke prof. vi rider på ingen måder så det jo også en mulighed og den er rigtig godt at ride tur i og det gør jeg sådan ret tit
så håber i vil hjælpe mig med hvad i ville købe??
knus
maj 2008
Følger: 21 Følgere: 19 Heste: 2 Emner: 61 Svar: 700
nov 2008
Følger: 47 Følgere: 51 Heste: 2 Emner: 39 Svar: 268
mar 2009
Følger: 31 Følgere: 31 Heste: 2 Emner: 6 Svar: 1.841
Ja, det koster penge at få en sadelmager ud, men et forkert valg af sadel kan så sandelig også blive dyrt, meget dyrt endda. Og det kan ende med at skade hestens ryg hvis man ikke får gjort noget ved et eventuelt sadelproblem
nov 2008
Følger: 47 Følgere: 51 Heste: 2 Emner: 39 Svar: 268
jeg har haft problemer med at sadlen glider lidt frem men jeg er også en nød til at spænde efter og min pony har en kort ret lige ryg (;
sadel hjælp :D