635 visninger
|
Oprettet:
Tilknytning?? {{forumTopicSubject}}
Hej HG
Der opstår mange uenigheder om tilknytning herinde. Mange opretter rideskoleheste og siger, at de er tilknyttet til dem, fordi de kender dem. Det ville jeg da umiddelbart udvise skepsis overfor. Der er også flere, der opretter deres venindes eller kusines hest, og mener, at de har tilknytning, fordi de er veninder af eller i familie med ejeren. Når jeg i starten af min tid herinde, hørte ordet "tilknytning" ville jeg da sige, at det var part eller egen hest, men nu er jeg pludselig blevet i tvil.
Hvad mener I?
sep 2009
Følger: 63 Følgere: 63 Heste: 5 Emner: 106 Svar: 353
Og hvis det er rideskolehest - så en man rider fast flere gange om ugen
jul 2010
Følger: 9 Følgere: 10 Heste: 1 Emner: 71 Svar: 827
Angående din opfattelse af, at man også har tilknytning til en rideskolehest, som man rider mange gange om ugen, er jeg nu ikke helt sikker. Hvis man egenrådigt passer og rider en hest, én eller flere gange om ugen, efter aftale med ejeren, deffineres det jo som en part.
Hvis man derimod blot går til ridning på hesten, er hesten jo stadig en rideskolehest, ligegyldigt om man så går til ridning hver eneste dag.
sep 2009
Følger: 63 Følgere: 63 Heste: 5 Emner: 106 Svar: 353
Men hvis du selv strigler, sadler og rider osv. Altså ser den fast og passer den halvt.
Ja - nogengange vil din part også være en rideskolehest?
jun 2011
Følger: 7 Følgere: 6 Heste: 1 Emner: 14 Svar: 294
Love C
apr 2010
Følger: 54 Følgere: 51 Heste: 6 Emner: 175 Svar: 1.445
Rideskoleheste du rider en gang om ugen hver 3 måned, eller som står i boks ved siden af den du rider er ikke tilknytning.
Egen hest, part, eller heste du passer, eller rider fast, er for mig også tilknytning.
aug 2009
Følger: 40 Følgere: 41 Heste: 1 Emner: 223 Svar: 2.105
jul 2010
Følger: 9 Følgere: 10 Heste: 1 Emner: 71 Svar: 827
Tilknytning??