{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lege med heste.
  • #1   27. jun 2011 følger lige med her smiley

• #2   27. jun 2011 Jeg leger heller ikke med min, men træner også mere, hvis vi leger så er det inde i hallen og så er det bare sådan noget løbe leg, hvor vi løber rundt og er åndssvage, men det er kun hvis dyret har energi til det smiley

Ellers så vil han hellere træne, da man jo så får kontakt og godbidder smiley he he

• #3   27. jun 2011 Ting som at gå over ting/igennem ting, tillidsøvelser osv. fra jorden er leg for hesten. Også fx. at lære dem små tricks som fx. at smile eller neje eller gå gennem vand. Bare husk altid at rose hesten når den gør det rigtigt og ignorer den når den gør det forkert. smiley Aldrig brug vold eller afstraffelse. Tålmodighed er det vigtigste redskab! smiley

• #4   27. jun 2011 som black & white bruger jeg meget tid med at nullre rundt på marken med hestene.. det giver bare så meget smiley .. man lærer hestene at kende på et helt andet plan..
    madam er en ren skøde hund smiley .. hun skal helst stå og sove i skødet på mig bogstaveligt talt smiley .. hun stiller lige så forsigtigt forbenene mellem mine ben ( når jeg sider på jorden ), lægger hovedet på mit hoved og så sover vi lige lidt smiley ..
    drøn hygsomt men tungt *GG*

smølfen kan man sagtens lege med på marken smiley .. hvis jeg kommer hoppende så begynder han også at hoppe smiley .. men han er nu også en labrador og ikke en belgier smiley

elsker mine hygge stunder med en kop kaffe og hestene på marken smiley

Kommentér på:
lege med heste.

Annonce