{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
678 visninger | Oprettet:

Klikker kursus...? {{forumTopicSubject}}

Hej med jer...

Er der nogen som er interesseret i et klikker kursus?

Jeg tager 200 kr. pr. person. Kan i samle et hold på 10 personer koster det 150 kr.
Man kan selv bestemme om man vil have sin egen hest med...

Kurset vil blive afholdt i Sønderjylland. I Nordborg som ligger på øen Als. (I nærheden af Sønderborg hvis det siger jer mere)
Hvis i har lyst til at jeg kommer til jer og afholder kurset kan vi også snakke om det.

Jeg er i gang med dyreadfærdsterapeut uddannelsen og er derfor øvet i klikkertræning, både med hunde og heste.
Kurset vil indeholde lidt teori, men mest praksis med heste.

Klikkertræning kan både bruges til sjove tricks, problemheste som fx ikke vil gå op i trailer, ikke vil stå stille osv og så kan det også bruges som hjælp når man longerer eller rider og skal indlære en ny øvelse fx tilbagetrædning, bare et af mange eksempler.

Venlig hilsen Martina

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Klikker kursus...?
  • #1   3. aug 2004 lyder spændende...kører du også ud???.. fx til åbenrå??... hvis man nu fx kun er en, men har sin ejen hest.

karina

ejendom i sønderjylland ønskes til leje
    min 3 vær. tilladelse til hund og gerne plads til min. 2heste.

træffes hele dagen på 21788708 eller kalkokarina@yahoo.dk

• #2   3. aug 2004 Skal man lære om klikkertræning når man tager ridemærke?

• #3   3. aug 2004 Du er ikke dum fordi du ikke kender til klikkertræning!!!

Jeg kommer fra Nordborg!!!

Klikkertræning går bare op i at du skal have en klikker (en lille plastik genstand som kan sige en kliklyd) og lære hesten at hver gang du klikker så følger der en godbid... På den måde kan du rose din hest når den har gjort noget du vil have den til. Og den forstår det meget bedre end hvis du siger dygtig eller andet til den, for det får den jo ikke rigtig noget ud af. Ved klikket får den jo en godbid!!!

• #4   3. aug 2004 Okay... Altid sjovt at snakke med nogen hernede fra!!! Har du dine heste opstaldet på Broager rideskole?

• #5   3. aug 2004 Ja jeg kender vist lidt til Iller. Jeg har en veninde som bor nede ved vandet i Broager. Hun hedder Karen... har en søster som hedder Iben. Kender du dem?

Jeg har redet lidt ved Henrik Sibbesen i Broager, men det er ved at være mange år siden. Nu synes jeg ikke så godt om ham mere. Synes han er for hård ved hestene...

• #6   3. aug 2004 Jo det gør de!!!

• #7   3. aug 2004 Jep det var hun. Det var Karen også!!! De synger pisse godt begge to. Det ligger vel i familien...

Kommentér på:
Klikker kursus...?

Annonce