Klikker kursus...? {{forumTopicSubject}}
Hej med jer...
Er der nogen som er interesseret i et klikker kursus?
Jeg tager 200 kr. pr. person. Kan i samle et hold på 10 personer koster det 150 kr.
Man kan selv bestemme om man vil have sin egen hest med...
Kurset vil blive afholdt i Sønderjylland. I Nordborg som ligger på øen Als. (I nærheden af Sønderborg hvis det siger jer mere)
Hvis i har lyst til at jeg kommer til jer og afholder kurset kan vi også snakke om det.
Jeg er i gang med dyreadfærdsterapeut uddannelsen og er derfor øvet i klikkertræning, både med hunde og heste.
Kurset vil indeholde lidt teori, men mest praksis med heste.
Klikkertræning kan både bruges til sjove tricks, problemheste som fx ikke vil gå op i trailer, ikke vil stå stille osv og så kan det også bruges som hjælp når man longerer eller rider og skal indlære en ny øvelse fx tilbagetrædning, bare et af mange eksempler.
Venlig hilsen Martina
feb 2004
Følger: 13 Følgere: 13 Heste: 12 Emner: 12 Svar: 12
karina
ejendom i sønderjylland ønskes til leje
min 3 vær. tilladelse til hund og gerne plads til min. 2heste.
træffes hele dagen på 21788708 eller kalkokarina@yahoo.dk
jun 2004
Følger: 58 Følgere: 62 Heste: 4 Emner: 61 Svar: 377
jun 2004
Jeg kommer fra Nordborg!!!
Klikkertræning går bare op i at du skal have en klikker (en lille plastik genstand som kan sige en kliklyd) og lære hesten at hver gang du klikker så følger der en godbid... På den måde kan du rose din hest når den har gjort noget du vil have den til. Og den forstår det meget bedre end hvis du siger dygtig eller andet til den, for det får den jo ikke rigtig noget ud af. Ved klikket får den jo en godbid!!!
jun 2004
jun 2004
Jeg har redet lidt ved Henrik Sibbesen i Broager, men det er ved at være mange år siden. Nu synes jeg ikke så godt om ham mere. Synes han er for hård ved hestene...
jun 2004
jun 2004
Klikker kursus...?