{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.660 visninger | Oprettet:

Muskelopbyggende tilskud {{forumTopicSubject}}

Søger lidt inspiration til hvilke gode muskelopbyggende fodertilskud som der findes på markedet.

Jeg kender Equitop Myoplast, Cavalor Muscle Forse og Equine America More Muscle Pellets.

-Men søger noget hvor jeg kan give en hest på 600kg for under 500kr om måneden! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Muskelopbyggende tilskud
  • #1   22. jul 2011 blue horse E-amino

• #2   22. jul 2011 korrekt sammenhæng mellem protein, fedt og kulhydrater sammen med korrekt træning giver muskler som varer ved smiley .

• #3   22. jul 2011 Stemmer i med Rannerupgård -man kan ikke fodre muskler på hesten. Self skal foderet være korrekt sammensat for at hesten kan opbygge muskler.
    Men hvis hestens foder er korrekt sammensat (osse i forhold til dens arbejdsniveau) og hesten er sund og rask, er det ikke tilskud med træning der skal til

• #4   22. jul 2011 Jeg er uddannet foderrådgiver, så jeg ved godt hvordan hans foder skal være sammensat, og han får løbende opdateret hans foderplan.

Dog ønsker jeg et tilskud til hans foder bestående af proteiner, lysin og E-vitamin for at give hans muskler den bedste mulighed for at udvikle sig efter at han har stået stille i over et halvt år pga. en skade i nakken, og han derved er blevet meget muskelfattig.

Jeg ønsker ikke en hurtig genvej, og tror ikke på mirakelprodukter, men ved at han har behov for et tilskud til hans foderplan, da den ikke har overskud af proteiner, lysin og E-vitamin.

• #5   22. jul 2011 Men et overskud er proteiner er jo heller ikke ønskeligt. Overskudsprotein kan godt nok osse bruges som energi, men det er noget sværere for hesten at bruge til den slags.
    -så hvis den er dækket ind er det tilstrækkeligt. Den skal ikke have overskud

• #6   22. jul 2011 Den er kun lige dækket ind med protein, så det gør ikke noget at den får lidt ekstra, hvis man vel og mærke sørger for at træne hesten samtidig, da proteiner bruges som byggesten i musklerne. Så når en hest sættes igang i træning har den større behov end ved vedligehold.

Overskydende protein udskilles heldigvis af kroppen, dog skal hesten bruge energi på at udskille det, så det er der jeg mest ser at det er uhensigtsmæssigt, da den bruger den tilførte energi forkert i forhold til hvad vi vil have at hestens energi skal bruges på.
    -Dog har jeg ikke tænkt mig at proppe den med proteiner så det står ud af ørene, så det går nok. smiley
    Det er også mest tiltænkt som et boost i form af en kur over 3-4 måneder, da hans muskler kommer på "hårdt" arbejde, i forhold til hvad de er vant til, og derfor har brug for hjælp til byggesten i starten.

• #7   22. jul 2011 Iflg. mit foderprogram får han ca. 90% af den anbefalede daglige mængde protein, hvilket han godt kan leve med, men det er ønskeligt at få ham op omkring de 100% når han skal sætte muskler.

Det er også derfor man giver ungheste proteinrigt foder smiley

• #8   22. jul 2011 Equiforce E+ skulle eftersigende være super godt! Overvejer selv meget kraftigt at begynde at give min hoppe det, som pt er i genoptræning.

Kommentér på:
Muskelopbyggende tilskud

Annonce