{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mega sjov pony haha, dagens grin xD
  • #3   24. aug 2011 HAHA!!!! xD
    Den er squ lidt sød. Og en RIGTIG pony må man sige, fuld af buk og ballade. ;P
    Puha, sidder stadig og små griner. xD
    Men ja, stakkels bette dreng! Men man kan da ikke sige andet end at han hurtigt bliver en god rytter, hvis man tager efter den der, 'man er ikke en dygtig rytter, før man er faldet af hesten 100 gange' xD

Ai, bliver nød til at se den igen. xP

• #4   24. aug 2011 Det tror jeg ikke han syntes.. smiley
    Der er også en video hvor den famøse pony ED opfører sig eksemplarisk, og så igen et hvor den lægger sig ned så knægten falder af....

• #5   24. aug 2011 hehe han er ret sej han hopper op igen og igen XD

• #6   24. aug 2011 Seriøst!!!! jeg kan slet ikke se det sjove i det... mine alarm klokker ringer bare når jeg ser det.. det kunne jo være gået grueligt galt specielt der hvor han falder af, men sidder fast i stigebøjlen. eller der hvor ponyen ligger sig ned og ruller sig....

Den er da skide charmerende og syntes da også det er meget sjovt at den lige giver et lille buk og så samtidig lige løfter hovedet bagefter så han ikke falder for langt.....

Men jeg kan ikke lade vær med at tænke sikke en uopdragen lille møgkrikke, og den var sgu ikke gået hjemme hos mig..

Der kan opstå for mange livsfarlige situationer når den opfører sig sådan.... men sød at se det er den smiley

• #7   24. aug 2011 Så´n en pony havde jeg sku nok ikke tøvet med at slagte...

• #8   24. aug 2011 Og hva er det dog for en mor drengen har sig... føj!

• #9   24. aug 2011 Laila: kan sagtens følge dig, men jeg tænker bare lidt på at det lyder somom du mener fejlen lægger hos hesten? - det er da kun ejeren der kan være problemet her.

• #10   24. aug 2011 Walentin - så havde du nok også slagtet begge vores shetlændere. Min søsters var flabet, bed og nægtede at gøre som hun bad om da hun fik ham. Nu rider min mors dagplejebørn på ham.

Godt nok nogen fine videoer de har sig med den pony og dreng. Drengen er jo total vild med ponyen.

• #11   24. aug 2011 Prøv at læse hvad ejeren af klippet har skrevet om ponyen og drengen. Det er en lang smøre, men synes bestemt ikke ejeren virker uansvarlig!!
    Drengen ELSKEDE ponyen, trods alle dens fejl, og moderen fik tjekket ponyen i hoved og r**.
    Selvom den jo langt fra er perfekt i manges øjne, så synes jeg nu den er sød.

• #12   24. aug 2011 nej nej jeg mener bestemt ikke fejlen ligger hos den lille charmerende pony......

Jeg mener i den grad at fejlen ligger i opdragelsen....

Jeg havde selv en Shetlænder som barn. 3 år var jeg.. han var også en lille satan til at starte med (hingst på 7år).. men han blev opdraget på.. og han blev en skøn lille pony som jeg havde til han blev 26 og ikke kunne mere... jeg elskede også den lille hyphest. Det gør de fleste børn vel med deres dyr..

jeg mener bare der opstår nogen situationer der er potentielt livsfarlige for den lille dreng..

og jeg er over bevist om at havde mine forældre ikke kunnet pille drenge stregerne ud af min lille buster den gang.. så var han blevet solgt og jeg havde fået en anden mere passene pony... heldigvis for mig er begge mine forældre garvede ryttere.. så jeg kunne beholde min lille sorte satan XD

• #13   4. sep 2011 Som Stine og Bob skriver, så skulle I lige ta' at læse teksten til videoen.
    Bedstemoren skriver at han for det meste var en god pony:) Dette er klip de har sat sammen over et år med nogle af de gange Ed har opført sig uartigt.
    Ergo var han altså ikke altid sådan en bandit smiley

Kommentér på:
Mega sjov pony haha, dagens grin xD

Annonce