888 visninger
|
Oprettet:
Mega sjov pony haha, dagens grin xD {{forumTopicSubject}}
http://www.youtube.com/watch?v=aUaP0t5IUnM&feature=channel_video_title
Jeg grinte så meget, årh det er så synd for drengen
sep 2009
Følger: 43 Følgere: 52 Heste: 3 Emner: 164 Svar: 2.788
Den er squ lidt sød. Og en RIGTIG pony må man sige, fuld af buk og ballade. ;P
Puha, sidder stadig og små griner. xD
Men ja, stakkels bette dreng! Men man kan da ikke sige andet end at han hurtigt bliver en god rytter, hvis man tager efter den der, 'man er ikke en dygtig rytter, før man er faldet af hesten 100 gange' xD
Ai, bliver nød til at se den igen. xP
mar 2010
Følger: 30 Følgere: 28 Heste: 5 Emner: 3 Svar: 389
Der er også en video hvor den famøse pony ED opfører sig eksemplarisk, og så igen et hvor den lægger sig ned så knægten falder af....
aug 2010
Følger: 9 Følgere: 7 Heste: 2 Emner: 92 Svar: 1.975
nov 2008
Følger: 12 Følgere: 51 Heste: 4 Emner: 10 Svar: 423
Den er da skide charmerende og syntes da også det er meget sjovt at den lige giver et lille buk og så samtidig lige løfter hovedet bagefter så han ikke falder for langt.....
Men jeg kan ikke lade vær med at tænke sikke en uopdragen lille møgkrikke, og den var sgu ikke gået hjemme hos mig..
Der kan opstå for mange livsfarlige situationer når den opfører sig sådan.... men sød at se det er den
apr 2007
Følger: 80 Følgere: 83 Heste: 18 Emner: 166 Svar: 1.729
apr 2007
Følger: 80 Følgere: 83 Heste: 18 Emner: 166 Svar: 1.729
aug 2010
Følger: 9 Følgere: 7 Heste: 2 Emner: 92 Svar: 1.975
jun 2008
Følger: 8 Følgere: 10 Heste: 3 Emner: 25 Svar: 452
Godt nok nogen fine videoer de har sig med den pony og dreng. Drengen er jo total vild med ponyen.
apr 2010
Følger: 100 Følgere: 93 Heste: 6 Emner: 80 Svar: 2.000
Drengen ELSKEDE ponyen, trods alle dens fejl, og moderen fik tjekket ponyen i hoved og r**.
Selvom den jo langt fra er perfekt i manges øjne, så synes jeg nu den er sød.
nov 2008
Følger: 12 Følgere: 51 Heste: 4 Emner: 10 Svar: 423
Jeg mener i den grad at fejlen ligger i opdragelsen....
Jeg havde selv en Shetlænder som barn. 3 år var jeg.. han var også en lille satan til at starte med (hingst på 7år).. men han blev opdraget på.. og han blev en skøn lille pony som jeg havde til han blev 26 og ikke kunne mere... jeg elskede også den lille hyphest. Det gør de fleste børn vel med deres dyr..
jeg mener bare der opstår nogen situationer der er potentielt livsfarlige for den lille dreng..
og jeg er over bevist om at havde mine forældre ikke kunnet pille drenge stregerne ud af min lille buster den gang.. så var han blevet solgt og jeg havde fået en anden mere passene pony... heldigvis for mig er begge mine forældre garvede ryttere.. så jeg kunne beholde min lille sorte satan XD
jul 2006
Følger: 20 Følgere: 19 Heste: 2 Emner: 21 Svar: 137
Bedstemoren skriver at han for det meste var en god pony:) Dette er klip de har sat sammen over et år med nogle af de gange Ed har opført sig uartigt.
Ergo var han altså ikke altid sådan en bandit
Mega sjov pony haha, dagens grin xD