{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
892 visninger | Oprettet:

Ponygames? {{forumTopicSubject}}

Hej HG

Jeg har fået den opgave at lave en bane, som mig og nogle veninder skal ride. Det skal være ponygames, men der er nogle krav:

- Der skal være indlagte spring
- Det skal bruges til opvisning, så det skal være underholdende at se på
- Der skal helst være 2 hold, der rider imod hinanden

Har I nogle forslag til, hvordan banen evt. kunne se ud?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ponygames?
  • #1   9. sep 2011 Ikke for noget, men der er ingen 'rigtige' lege i Ponygames hvor der er spring med i, så er det nogle man selv finder på ihvertfald.. smiley

  • #2   10. sep 2011 Altså i pony games er der ikke spring med men det er ret sjovt at se på smiley Jeg rider selv pony games så jeg vil med glæde hjælpe dig ! smiley

    Altså i kan ride slalom? Hvor i, i starten springer over et lille spring i stedet for at ride i mellem to bomme smiley

    Det er meget nemt at finde på nogle idéer men du kan altid skrive til mig i beskeder så s´kan jeg godt hjælpe dig smiley


  • #3   10. sep 2011 Jeg rider så også ponygames(3 x Danmarksmester), og det var ikke for at lyde sur eller noget med den besked jeg skrev tidligere, det var bare så du/i vidste det hvis i f.eks ville træne til stævne..

    Men du kan se alle legene her: (link fjernet)

    - Der er både billede af legene og fortælling af dem, og så kan du/i jo bare tilføje et spring et sted.. smiley
    Du kan jo printe det ud og tage det med ud på rideskolen, så er det nemmere..


Kommentér på:
Ponygames?

Annonce