{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  unghest
  • #1   13. sep 2011 rid inden for hovslaget og lav en masse balanceøvelser, evt over bomme smiley

  • #2   13. sep 2011 Hvad er balance øvelser er det slange gange og volter????

  • #3   13. sep 2011 Ja.. Rid indenfor hovslaget, store volter som ikke slutter i hovslaget, men inden for.. Rid slangegange og versader.. Simpelthen træning af balance, samt at holde skuldrene på plads.. Når du rider rundt på volterene, så støt meget godt op med udvendige ben og tøjle og evt. tag indvendige hånd lidt ud fra kroppen, ind mod midten af volten, så du viser vejen rundt, trods dit arbejde på udvendige side.. smiley

  • #4   13. sep 2011 Kikker lige med da ham af min gør nøjagtig det samme

    men på ham af min hjælper det at ride inde for hovslaget og lave øvelser der for hesten på andre tanker og når han begynder at vil gå ind i et bestemt hjørne skifter jeg volte hjælper okay med mindre han udvælger et nyt hjørne

    Men prøv at tjek hesten igennem for skæv hed eller andre smærter da ham af min var en engle at ride på før han kom til skade og efter hans syge forløb startet vi så op igen hvor han bare var en strid krikke til tider og der fant jeg så ud af at han er blevet skæv i krydset så fysen kommer imorgen og retter ham ud så håber jeg vi kan starte på en frisk tror os lidt det orsagen til at ham af min er begyndt på samme nummer



  • #5   13. sep 2011 okay tak for jeres råd


Kommentér på:
unghest

Annonce