{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
496 visninger | Oprettet:

løfte bagben jubii {{forumTopicSubject}}

må altså dele min glæde lidt....
jeg har nu haft træner på lobi 2 gange for at lære ham og løfte bagben uden at sparke som en vild, og det har hjulpet, han er blevet rigtig sød han skal stadig ha støtte og en masse ros men han sparker ikke som en gal mere, det er sååå store fremskridt, da jeg var helt bange for ham ang hans bagben fordi han sparkede sådan, men han skulle lære det så han kan få smed på til bagben, han har haft til forben, men smeden ville ikke tage bagben før han kan løfte uden at gå amok...næste skridt er og lærer ham og ha sine ben imellem smedes/trænerens ben bliver spændene, nu skal jeg øve ben hele ugen 2 gange om dagen så gør det morgen og aften....ER BARE SÅ GLAD FOR HAN LØFTE UDEN OG SPARKE JUBIIIIIIIIII.....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  løfte bagben jubii
  • #2   28. sep 2011 Årh sådan var min også, det er helt fantastisk når det går fremad smiley

-Tillykke smiley

• #3   28. sep 2011 fedt nok! smiley
    min hest Bella er for et stykke tid siden også begyundt at sparke når man løfter bagben smiley
    har du evt. et par tips til hvordan jeg kan få hende til at lade være med det? smiley

• #4   28. sep 2011 lobi træner gør det at kliktræne når man løfter så skal man bare holde med støtte og når man så mærker plagen slapper af så klikker man og giver godbid det er så vildt så hurtigt det går fremad, men man skal tage det i hestens tempo hvis den er utryk så ros og når den falder ned og slapper af og ikke er spændt op så klikker man og giver godbid, man skal ikke presse for meget på men tage det stille og roligt, første gang tog det os en hel time med den ene side for både forben og bagben træneren gik stille frem og brugte tov til bagben i starten men på hestens premisser...

• #5   29. sep 2011 okay smiley tak
    har prøvet sammen med min far hvor jeg løfter hendes ben og snakker med hende og så stor han og giver hende godbider, og hun holdt op med at sparke men begyndte på det igen smiley
    så må igang igen

Kommentér på:
løfte bagben jubii

Annonce