{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
870 visninger | Oprettet:

Bandager-gamacher-klokker {{forumTopicSubject}}

Ja, endnu et indlæg om det smiley

<b>Hvad bruger i til jeres heste når i rider, og hvorfor ??</b>

<i>Til Filippa bruger jeg altid bandager og klokker på forbenene, og et par gamacher eller bandager på bagbenene. Nogle gange klokker i bag også, når jeg ikke gider tage dem af (hun har klokker på alle 4 på folden)

Der er på en måde 2 grunde til at jeg rider med bandager på f.b. - en af dem er at hun har bukkehov, som har noget med senerne at gøre. Den anden er at hun har haft en lille kodeledsforvridning/overbelastning først på sommeren. Så det er i det hele taget for at jeg synes det støtter bedre.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bandager-gamacher-klokker
  • #1   1. aug 2006 dressur der bruger jeg bandacher smiley og nogle gange klokker <i>(hun har sko på)</i>.
    spring klokker og gemacher og mordax. hehe


  • #2   1. aug 2006 Det er lidt forskelligt . men lige for tiden rider jeg altid men bandager på bagbenene , da han har haft en kodeledsforvridning . Jaa . lige som nil , det støtter bedere end gamacher fx. gør . På forbenene , rider jeg med lidt forskelligt . men for det meste dressurgamacher som går ned over koden eller bandager også .
    Får det meske klokker på alle 4 , da han går med sko . Han 'knalder' baghovene sammen , og jeg syntes faktisk ikke dethar været så galt siden han er begyndt at gå men dem på baghovene også . smiley


  • #3   1. aug 2006 jeg rider altid med klokker da Gismo træder sig i forhovene

  • #4   1. aug 2006 <i>Jeg bruger oftest Eskadron dressurgamacher her om sommeren, fordi de ikke er så varme for hesten at gå med. Ellers bruger jeg bandager - oftest fleece.

    Rider altid med klokker og noget på alle fire ben, fordi jeg to gange har oplevet at hun er kommer til at sparke sig selv på indersiden af benet i sidebevægelser. Og uden klokker træder hun simpelthen skoene af sig selv.

    På fold går hun ikke med gamacher, for det er der ikke brug for. Hun står altid bare og spiser. Hehe.


  • #6   1. aug 2006 Jeg bruger mine eskadron gemacher når jeg rider dressur/tur - og mine spring gemacher når jeg springer. Nogle gange rider jeg også med klokker. Og jeg rider med det for at beskytte hestens ben mod slag.

  • #7   2. aug 2006 Dressur - klokker på forbenene, og eskadron spring gamacher. men kun på forbenene.

    Tur - det samme. men hvis jeg ved vi skal springe i skoven, tager jeg bagbens gamacher på ogs.

    Spring - gamacher på alle fire ben + klokker på forbenene.


  • #8   2. aug 2006 jeg rider altid med klokker på forbenene. I dressur rider jeg med dressur gamacher og i spring er det springgamacher. Det sker at jeg nogle gange rider med bandager, men jeg rider aldrig uden noget.

Kommentér på:
Bandager-gamacher-klokker

Annonce