genoptræningsprogram - klasisk? {{forumTopicSubject}}
jeg står med min vallak som skal startes op efter længere sygdomsforløb, han blev kasteret. Men dette gik desværra han gik i to måneder på antibiotika og blev efterfølgende akut opereret for sædstrengsfisteler.
såret er pænt, operationen gik som den skulle og det er enlig ikke "så mange" problemer med det mere.
Men da han så skulle igang igen har han været meget utilpas under rytter og til tider smågående bagtil - han har tjekket fra hoved til numse uden der er fundet noget specielt - derfor er det højst sansygeligt arvæv i operationssåret som skal løsnes..
dette har jeg så fået af vide skal trænes væk ved bakketræning, bøjning, bomtræning osv.
men er der nogle erfarne mennesker som kan lægge et træningsprogram til mig? jeg rider meget lidt så skridt ihvertfald i første 2-3 uger fortrækkes og hvis jeg kan slippe er det bedst :o) der skal selvfølgelig ridning på, men jeg føler mig ikke klar til det pt da jeg føler han ingen styrke har til det.
jeg er kun besidder af vej og indhegnet udendørs græsbane.
hans kondi og muskler i lig 0.
maj 2005
Følger: 36 Følgere: 44 Heste: 4 Emner: 237 Svar: 1.383
mar 2011
Følger: 24 Følgere: 24 Heste: 2 Emner: 6 Svar: 20
Jeg er selv ved at genoptræne min nye hoppe da hun har stået stille længe og skal starte laaangsomt op igen.
maj 2005
mar 2011
Følger: 24 Følgere: 24 Heste: 2 Emner: 6 Svar: 20
maj 2005
genoptræningsprogram - klasisk?