{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.800 visninger | Oprettet:

Erfaringer med Herman Sprenger bid? {{forumTopicSubject}}

Hej HG(:
Jeg har længe villet have et Herman Sprenger bid til min pony da jeg kun har hørt godt om dem og de er anatomiske og dynamiske, men jeg har ikke haft råd.

Nu har jeg så endelig råd og nu skal det være!:D
Jeg spurgte min underviser i dag om hvilket bid hun vil anbefale til ham, og der sagde hun muffebiddet (altså Herman Sprenger muffebiddet), men findes der ikke flere forskellige muffebid af Herman Sprenger?

Jeg har også tænkt på en anden ting - har hørt godt om Herman Sprenger muffebiddet med D-ringe, men hvad gør D-ringene? er det bid tilladt til dressurstævner?

Pt. rider jeg med et ganske normalt billigt 3-delt muffebid som er 13 cm men gerne måtte være 1-1½ cm. større, og det fungere han rigtig fint på men ja skal have et nyt og større bid(:

Så ja skriv hvilket bid i rider med, hvordan jeres heste fungere på det og jeres erfaringer med det:) PS. biddet skal bruges til dressur primært, og så selvf. også ture :P.

Jeg har hørt at størrelserne på HS bid, er større end normalt? passer det?

Når det er så dyre bid, så går jeg ikke udfra at man kan tage i en rideudstyrsbutik og få lov at låne nogle HS bid med hjem for at prøve? eller hvad tror i?

Håber i kan hjælpe mig?:)
Undskyld det blev lidt langt :P.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaringer med Herman Sprenger bid?
Kommentér på:
Erfaringer med Herman Sprenger bid?

Annonce