{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
471 visninger | Oprettet:

Søger for dybt ned! {{forumTopicSubject}}

Jeg rider den her fuldblod, og han er så dygtig, men når jeg rider med løse tøjler(gælder os i trav med korte) stiller han sig selv indad, og bøjer.. smiley men problemet er bare jeg synes han bøjer alt for meget! og jeg ved simphelhent ikke hvad jeg skal gøre, jeg får undervisning, men hun siger han fjoller.. men så længe det ikke er min hest, kan jeg ikke rigtig få en ud og undervise, så håber virkelig i kunne komme med råd, ret mig gerne.. og spørg ind til hvis jeg gør noget forkert, men jeg har siddet og tænkt over det længe! kan bare ikke komme på hvad det skulle være

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søger for dybt ned!
  • #1   2. jan 2012 Rid fremad med sæddet så den kommer mere med bagfra. Når den gør det kommer den nemmer ind i korrekt holdning smiley

• #2   2. jan 2012 Tusind tak for jeres svar begge to! (-:
    NU ville jeg så lige sige der ingen billeder er af ham herinde!:)

• #3   2. jan 2012 Min hoppe har også gået for dybt en overgang, men i løbet af at hun har fået flere muskler, har hun automatisk gået højere oppe med nakken, så det kommer lige så stille.
    Jeg har sørget for at ride godt fremad også, men den skal selvfølgelig ikke gå så meget frem, at den ikke længere kan give efter, så den bare "løber" fra det hele smiley

• #4   2. jan 2012 Hestens korrekte holdning i halsen kommer kun, når hesten er stærk nok, og når dens bagben bliver aktiveret rigtigt. Jeg har haft samme problem med min unge hoppe. Hun gik helt ind og puttede sig, men det eneste der hjælper er styrke og tid. Du må endelig ikke begynde at "hale" op i den foran/løfte hånden, rid med en lav og rolig hånd. Når hesten langsomt bliver meget stærk, vil den komme op foran.

Jeg vil gerne trøste dig ved at sige, at du endelig ikke må være ked af at have en hest, som søger ned af sig selv. Der er rigtig mange ung heste og uddannede heste for den sags skyld, som er redet i "falsk" holdning, og ikke bruger sig korrekt hen over ryggen.

Øvelser du kan øve, kan være tempo-skift, og masser af slangegange og volter. smiley

En god bog at læse kunne være, Sally Swift's; Centereret ridning eller Hasse Hoffmanns nye bog; Dressur, med hjerte og forstand

Held og lykke frem over! smiley

• #5   2. jan 2012 tusindtak i to! - han var tidligere væddeløbs hest, og var rimlig dårligt behandlet, ved ikke hvad der skete derefter, men har har gået stævner i spring og dressur, og er rimlig dygtig, men han kan self os være redet forkert, og jeg ved ikke om han har stået stille noget tid men hende har den siger hun riddder ham tit :_)

Kommentér på:
Søger for dybt ned!

Annonce