471 visninger
|
Oprettet:
Søger for dybt ned! {{forumTopicSubject}}
Jeg rider den her fuldblod, og han er så dygtig, men når jeg rider med løse tøjler(gælder os i trav med korte) stiller han sig selv indad, og bøjer..
men problemet er bare jeg synes han bøjer alt for meget! og jeg ved simphelhent ikke hvad jeg skal gøre, jeg får undervisning, men hun siger han fjoller.. men så længe det ikke er min hest, kan jeg ikke rigtig få en ud og undervise, så håber virkelig i kunne komme med råd, ret mig gerne.. og spørg ind til hvis jeg gør noget forkert, men jeg har siddet og tænkt over det længe! kan bare ikke komme på hvad det skulle være
jun 2008
Følger: 31 Følgere: 31 Heste: 5 Emner: 108 Svar: 777
dec 2008
Følger: 31 Følgere: 27 Heste: 2 Emner: 4 Svar: 9
NU ville jeg så lige sige der ingen billeder er af ham herinde!:)
feb 2008
Følger: 149 Følgere: 150 Heste: 3 Emner: 51 Svar: 2.046
Jeg har sørget for at ride godt fremad også, men den skal selvfølgelig ikke gå så meget frem, at den ikke længere kan give efter, så den bare "løber" fra det hele
sep 2007
Følger: 128 Følgere: 124 Heste: 4 Emner: 81 Svar: 396
Jeg vil gerne trøste dig ved at sige, at du endelig ikke må være ked af at have en hest, som søger ned af sig selv. Der er rigtig mange ung heste og uddannede heste for den sags skyld, som er redet i "falsk" holdning, og ikke bruger sig korrekt hen over ryggen.
Øvelser du kan øve, kan være tempo-skift, og masser af slangegange og volter.
En god bog at læse kunne være, Sally Swift's; Centereret ridning eller Hasse Hoffmanns nye bog; Dressur, med hjerte og forstand
Held og lykke frem over!
dec 2008
Følger: 31 Følgere: 27 Heste: 2 Emner: 4 Svar: 9
Søger for dybt ned!