{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Målsættning/hvad er dit mål
  • #1   29. aug 2006 jeg har ikke nogle mål smiley jeg hyggerider bare smiley

  • #2   29. aug 2006 Jeg vil ha' startet en LB (dressur) inden vinteren 2007 smiley

  • #3   29. aug 2006 Hvad er din målsætning med din(e) heste for
    -næste måned?få hinde løsnet op så hun slapper af når vi rider
    -i år?gjort hinde stabil i dresur
    -næste år?ved jeg ikke bare gører både dresur og spring bedre


  • #4   29. aug 2006 At komme til OL ... xD

    ej hehe .. Hmm at få et rigtig godt bånd til Rony .. og ikk så meget andet end jeg vil måske gå en klasse højere op i spring .. LB ..


  • #5   29. aug 2006 Mit mål med Ishta - min DV Hoppe - er at kunne få hende omskolet så godt til westernridningen at jeg kan stille op i diciplinerne Trail, Pleasure og Showmanship at Halter smiley Og ellers bare nyde at ride hende rundt i den frie natur

  • #7   29. aug 2006 jeg vil lære heaven at galopere (på dressurbanen), så vi kan ride en lc, og så kunne jeg godt tænke mig at springe en bane på 60 eller 70 (vi har sprunget 70 i enkeltspring og 60 i oxer nu)..

    hmm... til hvornår?? næste sommer måske... vi har jo ikke noget ridehus...


  • #8   29. aug 2006 Tja.. først:
    Mit mål med Ulf var at ride 130 og NM(norgesmesterskab) næste år..
    Nu har jeg allerede redet 130 (!), efter kun 4,5 mnd. så målene er ændret lidt
    Næste måned: Kvalificere mig til innendørs NM
    I år: Ride innendørs NM
    Næste år: Ride NM

    Jeg vil jo gerne mere næste år nu hvor det har gået så godt, men vil helst sætte mig realistiske mål.. så får vi ride så godt vi kan og se hvor det bærer;)

    Tiril R


  • #9   29. aug 2006 Mit mål er BEtte skal ha føl til næste år.. smiley

    Og så at hun kan lave en perfekt øgning.. Det Er sådan set mine mål indtil videre.. smiley


  • #10   29. aug 2006 Mit mål var med Madonna at komme ud og starte distriktsstævner, men det mål når jeg ikke på hende.. Hun har lige fået konstateret spat i begge bagben så der går et stykke tid før jeg må ride hende, og så er det mit sidste pony år. Så.

  • #12   29. aug 2006 Jeanette N: trælst...
    I dressur så har jeg ikke nogle specielle stævnemål med Ulf.. det er sådan vi rider for sjov.. slænger os med om det er noget herhjemme:P så rider vi bare LB LA og hygger os med det.. men min mor siger han godt kan nå til lands stævner så måske jeg skal ride lidt i vinter:p
    Men spring før dressur..
    Tiril R


  • #13   29. aug 2006 Bare at klare de for sjov klasser udemærket på fie (har redet hende 2 uger nu . Og her den 9 sep skal jeg starte dressur på hende til et hygge stævne for at prøve hende af. smiler )

    Og så at ride chil op så hun blir optimal igen smiley


  • #14   29. aug 2006 Hvad er din målsætning med din(e) heste for
    -næste måned? at vi er ved at ha galopanspringene på plads smiley
    -i år? Godkendt i alle Lc klasser !
    -næste år? Lb klasser smiley

    Har du nået dine mål hittil i år? fra bunden til nu smiley



  • #15   29. aug 2006 Mit mål den næste mdr er at komme godt igang med undervisning og få en styrbar pony...

    Mål i år ja bare at få ham godt i gang med grundridningen så han bliver dejlig nem at ride...

    Næste år, at få ham til kørt og måske komme ud og starte et lille fjordheste stævne...


  • #16   29. aug 2006 -Næste måned. at få en god placering til Store Hestedags ridebane springning.

    -I år: At springe højere med Asscoba end 1 meter..
    -Næste år: deltage i stævnere og vinde smiley


  • #17   29. aug 2006 Jeg hygger rider bare men gad godt at begynde dressur på hende. hun kan gå en lille lc skridt trav og galop.

  • #18   30. aug 2006 Mit mål med Fabi er at komme til og starte MA-dressur.
    Men inden for den næste måned er det og vinde de klasser jeg skal starte til div stævner...
    Inden for dette år skulle vi gerne op og starte noget LA4-5-6. Så vi er klar til MB1 efter nytår...


  • #19   30. aug 2006 Jeg har ikke nået mit mål i år og det var at starte DSA for 6-års her den kommende weekend.
    Han er desværre ikke blevet klar da han var syg.
    Så træææælst. Men var ved og miste ham så det er dejligt han er frisk igen. Så kan stævne bare være stævne!
    Ikke det vigtigste på jorden!


  • #20   30. aug 2006 Hvad er din målsætning med din(e) heste for
    -næste måned? : At komme ud og ride igen (han har haft dårligt ben), gerne sammen med nogle. - Så jeg kan få styrket ham i den klassiske ridekunst.

    -i år? Han skal holde pause over julen.

    -næste år? Jeg starter ham op igen i foråret. Ved sommer-tid skal han gangartstrænes af evt. Rasmus Møller. Plus jeg har lovet nogle at stille op i et stævne.

    Har du nået dine mål hittil i år? Ja - min hest og jeg nyder begge vores arbejde.


  • #21   4. sep 2006 -næste måned? LA1 og LA2
    -i år? hmm gennemføre LA3 og min hest har jo haft en skade, så tiden må vise det .
    -næste år? hmm , tjah må tiden vise


  • #22   22. okt 2006 hej ved i hvad klasse kval. til dm er og hvad for en klasse men rider til dm?


Kommentér på:
Målsættning/hvad er dit mål

Annonce