{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvad skal jeg vælge <3
  • #1   7. sep 2006 Begge dele =) SMIIL

• #2   7. sep 2006 jeg gør begge dele og det er der mange fra min rideskole der også gør ... de for både profelionel dressur undervisning og profesionel spring undervisning...

så man kan godt begge dele... men vis det er for meget for dig ville jeg vælge hvad jeg selv ønsede og så gør mest ud af det .. men også øve den anden ridning... held og lykke fra mig...

• #3   7. sep 2006 jeg vil også sige begge dele =)

det har jeg tænkt mig med min hest, så bliver det hller ikke så kedeligt =P

• #4   7. sep 2006 det er da vist det man kalder et luksus-problem....hehe

ejj hvis den bare er super i begge dele så sys jeg bare du ska ride begge dele smiley

• #5   7. sep 2006 jaa... begge dele, ligesom de andre her skrevet : )

• #6   7. sep 2006 Vælg dressuren.

• #7   7. sep 2006 Som de andre siger - vælge begge dele ! Og ellers kan du bare bruge springningen som afveksling . Bare du søger for at blive ved med at træne dressuren ! Selv om hesten er springhest , skal dressuren være 120 % på plads ! Det kan dog godt være nogle andre øvelser du laver i dressuren med sprinhesten . Mindst 75% af springhestens træning er dressur , og de sidste 25 % er springtræningen . De heste der kommer længest i springningen , er dem der har det grundlæggende dressur 100 % i orden !

• #9   8. sep 2006 giver stald kalhave ret... men rid begge dele, så hesten ikk altid skal gå det samme... jeg bruger min mest til dressur, men kan godt mærke når hun kun har gået dressur i en hel uge så er hun ved at køre lidt træt i det og så tager vi en spring da hvor hun bare får lov at krudte af, og så er hun meget mere rolig og fatte og giver sig 100% næste gang vi skal ride dressur... smiley

• #10   11. sep 2006 Dressur er helt klart nøglen til ALT.. Kan man ikke sin dressur, kommer man ikke nogen steder med noget som helst andet.. Men du kan da gøre begge dele, men dressur først, selvom det ikke er det sjoveste.. Haha.. Men som sagt.. Dressur er ALTID det vigtigste..

Kommentér på:
hvad skal jeg vælge <3

Annonce