{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
782 visninger | Oprettet:

Spring time. :) {{forumTopicSubject}}

Ja nu i dag havde jeg min første spring time, og det gik bare så super godt smiley

jeg brænder ikke for springning men syntes det er sjovt, og så bliver jeg bange når jeg kommer op i bare lidt højde smiley

men så i dag var han så sød, og han tog mig med over alle springene og skabte sig slet ikke.

udover til sidst da alle spring og vi alle skridtede af, ja der syntes Landeur så at der skulle noget spæning til, så han besluttede sig for at blive bange og bekke med mig, og det skal lige siges at jeg ikke havbde fat i tøjler og bøjlerne hang over sadlen smiley
når men jeg kan så ikke side ordentligt fast, så jeg bliver kastet ud på siden, og an lunter så videre, og mit ene ben sidder faktisk på nakken af ham, og jeg klamre mig til hans hals, for der er ingen der kan få mig smidt af smiley
jeg faldt heller ikke af, men det var godt nok tæt på, og det eneste jeg tænkte var bare, der er fanmde langt ned, hvis jeg falder, han er trods alt 171 i stg smiley

Ville bare lige dele min Lidt komiske, men dejlige spring time med jer alle smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spring time. :)
  • #1   28. feb 2012 Haha det har sikkert set sjovt ud smiley Altid dejligt, når en ridetime går rigtig godt. Pas på, du ender med at blive bidt af springningen smiley

  • #2   29. feb 2012 Ja, det var også¨lidt komisk, især fordi han normalt ikke bliver bange for "små" ting, men så lige igår skulle han sætte spæning i ridetimen smiley
    adrenalinen kørte også bare rundt i kroppen på mig efter springningen, men hvis jeg bliver bidt af det, kan jeg jo begge dele smiley


Kommentér på:
Spring time. :)

Annonce