{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.728 visninger | Oprettet:

Berider søges.... {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Jeg har en "unghest" - Hun er 7 år lige om lidt, men ter sig som en på 3. Jeg er kørt lidt død i hende, da jeg ikke gider komme til skade mere. Jeg søger derfor en berider der er super dygtig og kan tage hende i ridning!! Meget gerne på Sjælland - Og meget gerne en dame eller en ikke så stor og "farlig" mand smiley Da hun også er bange for mænd (Jep, jeg har verdens underligste hest, men en hoppe er vel en hoppe)

Nogle der kan anbefale nogle? Som kan hjælpe mig?

Kh Julie


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Berider søges....
  • #1   12. mar 2012 Jeg ved ikke hvordan det ser ud på jeres distrikt hjemmeside men på vores kan man finde både beridere og trænere med navn og tlf.nr. Så der ville jeg kigge også blir det også lidt lokalt jo

  • #2   12. mar 2012 Ville bare gerne have nogle personlige oplevelser fra folk, da det er virkelig vigtigt for mig, at jeg finder den rette smiley

  • #3   12. mar 2012 Kimmie linde herinde er god, hun har også en annonce her inde lige pt. Hende kan jeg varmt anbefale. Hun bor ved Slagelse kanten.D

  • #4   12. mar 2012 og ellers peter kobbernagel. Han er god og har arbejdet for ham

  • #5   12. mar 2012 Bruger joel shytt nok ikke den billigste, men han går op i sit arbejde med liv og sjæl.
    Han kører på hele sjælland. Skriv pb. Hvis du har ? Vil have nummer eller andet til ham. Han rider træner klassisk dressur.


  • #6   13. mar 2012 Tak alle - VIl lige kigge på dem smiley

    Tina: Jeg er ikke så interesseret i klassisk dressur - Mere i "konkurrence" dressur, eller hvad man nu kan sige smiley Jeg har brug for en der kan arbejde hendes gangarter frem, ligge nogle muskler på hende da hun har stået meget stille pga. skade, også en der kan få hende til at opføre sig ordenligt under ridning, og ikke "gå amok" hver gang jeg vil prøve at ride ordenlig dressur på hende ;=


  • #7   15. mar 2012 Hej jeg er en ung pige på 15 år.
    Jeg har redet siden jeg var lille, og har en hest på 6 år. Han er 180 i stang og er vandtil lidt af hvert.
    Jeg har redet konkurrence ridning i 2 år, og rider seriøst hver dag.
    Jeg bliver trænet af en meget dygtig træner.
    Hvis du er intra siger du bare til. smiley


  • #8   15. mar 2012 Jeg ønsker ikke en pige på min egen alder til at ride hende, da jeg ligeså godt selv kunne gøre det så (Ikke fordi jeg ikke tror du er dygtig nok) - Hvis hun skal sendes i ridning skal det være hos en uddannet berider

  • #9   15. mar 2012 Helt i orden finder du ikke lige en anden, så skriv så sender jeg nummeret smiley Han er ihvertfald til at tale med, og ja han opgiver normalt ikke. Men ja ting tager tid, hvor der nok i dressur verdenen er nogle som smider noget udstyr på og retter hesten hurtigt ind, Så Joel mere typen der tjekker sadel kiropraktor og når alt er iorden, så går til hesten. Ved ikke hvor meget alm. dressur han rider, men ellers kan han måske anbefale nogle...

    Ellers god jagt, håber du finder en der dygtigt for ja at have hest skal ikke være med livet som indsats.


  • #10   15. mar 2012 Hej Julie havde slet ikke set det var dig smiley
    Du kan bare skrive til mig hvis det er. Ellers må maya da kende nogle som er dygtige?


  • #11   15. mar 2012 Gud hej Tina! smiley

    - Vi har selv en kiropraktor/akupunktør, som tjekker hende. Men ellers tusind tak!
    Jeg tror jeg selv vil prøve lidt mere, nu har jeg fået ny træner osv. Men ellers tusind tak for alle henvendelserne!


Kommentér på:
Berider søges....

Annonce