{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
782 visninger | Oprettet:

Distance træning {{forumTopicSubject}}

Da jeg snart får en ny hest hjem, er planen på sigt at få redet noget distance.
Jeg er dressur/spring rytter, og ved derfor ikke alverden om distance.

Så ville høre om der fandtes en god side, hvor man kunne læse sig frem til korrekt træning op til en distance smiley

Synes jeg har googlet lidt, og er havnet på nogle sider, som jeg ikke synes der sååå pålidelige ud smiley . Så håbede at fange en distance rytter herinde.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Distance træning
  • #1   25. apr 2012 Jeg rider distanceløb. Og det er da altid fedt at høre om at der kommer nogen nye ind i sporten. smiley

    Hvad tænker du, er det noget generelt om sporten eller noget om hvordan du træner din hest op til det? smiley


  • #2   25. apr 2012 Rytterforeningens hjemme side smiley www.distanceridning.dk

  • #3   25. apr 2012 Josephine:

    Jamen alt hvad du overhovedet kan sige om sporten smiley . Lige nu er det mest den daglige træning af hesten, og hvordan man normalt træner sin hest smiley .
    Sporten vil jeg da også meget gerne hører noget om.


  • #4   25. apr 2012 Super fedt at du vil igang med distance, kan varmt andbefales.. Det kommer bare alt sammen an på hvor langt du vil ride, altså trænning osv.. Men alfa og omega for distance sporten er at i regn og slud skal hesten ud.;-) det hele drejer sig jo om at have en hest i god form, og det kommer de som regel ikke ved at tøffe rundt i et ridehus.. Men der står en masse om det hele på distanceridning.dk. God trænning herfra.;-)

  • #5   25. apr 2012 Altså det kommer jo selvfølgelig an på hvilke klasser du tænker du vil starte. For de der virkelig rider professionelt, foregår træningen meget anderledes end som os andre der maks starter de 60 km. smiley

    Selvom det måske ikke lige lyder overbevisende er skridt træning i terræn noget af det bedste træning du kan give din hest. Derudover er det vigtigt at du lærer hvor hurtig din hest er og at du lærer den at kunne falde helt ned og slappe af når du forlanger det, da dette sparer meget energi. smiley

    Du er velkommen til at skrive en PB for mere info, og så synes jeg, som team grafik også siger, at du skal kigge deres hjemmeside. smiley


  • #6   8. sep 2013 hej faldt lige over dit indlæg rider du stadig distance ridning

    mvh. Heidi


  • #7   8. sep 2013 Hej Heidi.

    Nej det blev desværre aldrig til noget, da hesten havde en skade jeg ikke var oplyst om


Kommentér på:
Distance træning

Annonce