{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
686 visninger | Oprettet:

WOW! F*** så dygtig!!!!! (Tilridning) {{forumTopicSubject}}

Er bare så mega stolt af Tessa!! Kan ikke sige det nok! Hun var så sindsygt dygtig idag!!

Mig og en veninde skulle ud at ride idag, men så tænkte jeg at jeg ville trække med Tessa i stedet, så hun kunne komme lidt ud, og da hun snart skal tilrides, tænkte jeg at jeg lige så godt kunne komme igang med at vænne hende til sadlen.. Så jeg trak Tessa, mens min veninde red på Tjalfe..

Det skal lige siges at Tessa ALDRIG før har haft noget på ryggen overhovedet!

Jeg starter med at lægge en Bair Back Padd på hende så hun får følelsen af at have noget på ryggen, og rundt om maven.. Det tager hun helt cool, faktisk var hun komplet ligeglad med den!
Så da vi kommer tilbage til farmen (der hvor hun står) efter en lille trækketur, bytter jeg BBP'en ud med Tjalfes sadel (hun har ikke hendes egen endnu) og den var hun akkurat lige så ligeglad med..

Da vi så har gået lidt igen, trækker jeg stigbøjlerne ned, men gør dem så korte at de lige akkurat kan nå ned under sadlen (altså sådan så hun kunne mærke dem)
og det var hun også komplet ligeglad med, selv når hun travede.. Så satte jeg dem så langt ned som jeg ville have dem hvis jeg skulle ride på hende, og trækker videre igen, både skridt og trav, og Tessa går akkurat lige så pænt som før..

Da vi så kommer tilbage til farmen, og de skal til at ind i folden, prøver jeg at sætte den ene fod i stigbøjlen, og prikker hende lidt i siden, ingen reaktion.. Så stiger jeg op i bøjlen, og læner mig en lille bitte smule ind over hende, står sådan i 2 sek. og så ned igen, heller ingen reaktion.. Så beder jeg min veninde om lige at holde hende, og så stiger jeg igen op, men denne gang lægger jeg mig HELT ind over sadlen og slipper stigbøjlen, så siger jeg til min veninde at hun lige skal prøve at trække hende et par skridt frem, og det gør hun så.. Og Tessa gik lige så pænt et par skridt, uden de mindste problemer, og uden det mindste tegn på ubehag!! Så hun blev sadlet af under meget ros, og blev bagefter belønnet med en hel del gulerødder... smiley

Har aldrig været SÅ stolt af nogen hest!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  WOW! F*** så dygtig!!!!! (Tilridning)
Kommentér på:
WOW! F*** så dygtig!!!!! (Tilridning)

Annonce