{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ang klikkertræning :-)
  • #1   6. jun 2012 anyone?? smiley

• #2   6. jun 2012 Det gjorde jeg, men også husk at gnubbe og klø som ros, så hesten senere ikke har brug for godbidderne, det er nemlig bedst hvis du kan undvære dem smiley

• #3   6. jun 2012 okay! tak! så jeg kan godt bare nøjes med ar rose med stemmen samtidig med klikkeren? smiley

• #5   7. jun 2012 Du kan starte med at tage din hånd frem, og så når hun rør den så klik, og så roser du bare! smiley

• #7   7. jun 2012 Jeg har brugt en ting (f.eks. en strigle) hvor jeg først har rørt hesten på mulen med den, og klikket lige i øjeblikket det sker - herefter godbid. efterhånden vil hesten selv røre tingen med mulen for at udløse klik og godbid. det er vigtigt at være præcis og klikke lige når hesten gør det rigtige.. det er til gengæld også effektivt smiley Husk ikke at træne mere end ca. 10 min. af gangen, og ikke for mange øvelser af en gang - de bliver faktisk ret trætte i hovedet af det, og mange gange hjælper en lille pause til at de faktisk bedre forstår hvad man vil ha dem til smiley Jeg vil anbefale epona.tv - her kan du blive meget klogere på alt omkring klikkertræning (og alt muligt andet der har med heste at gøre) Pøj pøj med træningen smiley

• #8   8. jun 2012 Min pony og jeg har også trænet klikkertræning på et tidspunkt, og jeg har læst mig frem til, at du skal hurtigt klikke og give én godbid når hesten gør det rigtigt. Du skal være meget hurtig! Også kun ET klik og EN godbid pr. god ting den gør!:). Men du må ikke også begynde på at rose den. For hesten forbinder godbidden med noget godt og når du har trænet nok, vil hesten også forbinde et klik som noget godt så du skal bare tie stille når du klikker ;). Håber du kunne bruge svar ellers så skriv privat, jeg ved en masse om klikkertræning. smiley

• #9   8. jun 2012 Jeg har skrevet en guide til at komme igang med klikkertræning på min hjemmeside smiley

(link fjernet)

• #10   8. jun 2012 Tusind tak! Meget gode ting i siger!

Kommentér på:
Ang klikkertræning :-)

Annonce