{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.387 visninger | Oprettet:

Mega sej kæreste!! {{forumTopicSubject}}

Hej HG smiley

ja, måtte altså lige dele min stolthed over min kæreste, som simpelthen bare er for hardcore med de hypper der smiley

Mads har redet en smule i 1½ år, på min hest Sugar og et par andre smiley ikke mere end gennemsnitlig 1 gang om ugen. dog vil han gerne igang nu, og så lære at springe smiley

Her for noget tid siden, red jeg så for sjov lige rundt i cordeo, for at prøve at se hvordan hypse reagerede og for at ride uden udstyr, og hyppen reagerede helt fantastisk på det, og var meget mere afslappet smiley

Så idag, da jeg var færdig med at longsere hende, kommer mads (min kæreste) Ind på banen med et tov, og siger "Nå, må jeg så godt hoppe op nu?:D", i cowboybukser, læderjakke og hans hverdagssko xD øhm jaja siger jeg bare, og spørger lige om hvorfor?? til svar får jeg så "jamen det så fedt ud da du gjorde det, så tænkte at jeg også lige ville prøve" smiley hehe fint nok. jeg var lidt skeptisk for han har kun redet uden sadel 2 gange før, og det var i ridebukser, som er lidt noget andet end stive cowboybukser. Nå men op med manden og vupti, han sidder bare mega flot, og kan styre sugar både til siderne, lave parader og bakke. Hatten af for det siger jeg bare smiley

Er simpelthen så stolt over dem begge to, vildt fedt at have en kæreste som bare vil prøve at udforske ridningen og sine egne grænser og erfaringer!! smiley

Hvad har i oplevet idag? smiley

God dag til alle smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 1.420 kr.
  • Underlimet vask er sluppet køkkenbordplade. Vask skal underlimes igen og vvs tilsluttes ig 1.530 kr.
  • Fejlfinde og installere opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Vinduespudser 400 kr.
  • (Gen)Opsætning af vask og vaskemøbel som er faldet ned 3.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mega sej kæreste!!
  • #1   14. jun 2012 Respekt til ham. Det må da også være vidunderligt, at have en kæreste, der er så interesseret i ens egen hobby eller nu mere livstil som vi siger smiley

• #3   14. jun 2012 er også bare SÅ glad for at han støtter mig i det og viser så meget interesse smiley samtidig så er han også bare et naturtalent sammen med hestene, så det bare rigtig fedt smiley

katrine: Hehe det også med at få det fortalt fra starten af, ellers kan det godt gå hen og blive lidt for spændende at ride tur smiley

• #4   14. jun 2012 haha, super sejt.

min mand kom hjem med nye hoffmeyer ridebukser til mig, for der var lukket i smedeafdelingen, da han var inde efter ny hovrasp... og så fik vi lyst til hvidvin til aftensmaden, men der var kun spumante i køleskabet, så den lukkede han op... og bagefter var det ham der tog hestene ind ;D

• #6   14. jun 2012 Kia: Hehe lækkert smiley

Kristina: Lyder træls med de smerter, håber da det ikke er noget vedvarende smiley God fest smiley

• #7   14. jun 2012 jeg har været ude ved hyppen, og vi har hygget ude på folden, da han snuppede sig en lille lur smiley og så har han været i longe en 10 minutters tid.. smiley imorgen skal han have massør smiley .. ellers har jeg bare kæmpet med mit dansk, som jeg skal op til eksamen i imorgen smiley

• #8   14. jun 2012 day dreamer: det dælme godt klaret! sad han der bare, bom, første gang , og så kørte det? smiley

• #9   14. jun 2012 Min søde kæreste mener ikke at ridning er en sport. Puha, det har han hørt for de sidste mange måneder og kan se frem til at høre for det længe endnu! Men han har sku heller aldrig prøvet letriding når man er ude af form. smiley

• #10   14. jun 2012 Bare han ikke ender som min x kæreste.. Han endte med at købe en hest hjem fra et marked hvor jeg købte en grime.... pas på de bliver bidt af det ;D

• #11   14. jun 2012 Ej hvor fedt med din kæreste smiley
    Har set min på en hest en gang, og helt ærligt så var det ikke et kønt syn smiley men hyggeligt de gider!

Jeg har siddet begravet i skolebøger og rapporter og forberedt eksamen, hurra for det.

• #12   15. jun 2012 Ej hvor fedt! smiley

Min kæreste kan også godt lide at ride, han er dog ikke kommet så langt endnu. smiley Han tør ikke så meget. smiley
    Men ellers er han også lidt interesseret i heste (pga. mig), og vil gerne med ud og hilse på hesten osv. så længe han ikke skal bruge hele dagen der. smiley

Det er nu skønt, når de viser lidt interesse for det - og held og lykke med din kærestes ridning. smiley

• #13   15. jun 2012 Haha hvor er det fedt af ham :D!
    Jeg har nu endelig fået overtalt min kæreste bare til at tage med ud til hestene. Meen, selvom han siger at han er bange for dem, så tror jeg godt at den lille hest kan charmere sig ind på ham ;D?

• #14   15. jun 2012 Min kæreste er stortset med hos hesten hver dag, han siger det er fordi ellers kommer jeg til skade, men tror nu også han godt kan li hyppen og holder ham gerne når jeg skal ligge oven på ham.
    Men det passer også med når kæresten ikke er med så kommer jeg til skade smiley

• #16   15. jun 2012 hehe de mænd de er sku seje når de lige tager sig sammen og hopper op smiley

• #17   15. jun 2012 Min kæreste holder af mine hest, men holder sig dog på jorden smiley mest fordi de ikke er stabile nok til jeg tør lade ham komme på ryggen af dem smiley
    Men inde på Roskilde dyrskue levede han sig fuldstændig ind i konkurrencen om Sjællands hingsten. Det er lidt fedt at have en kæreste som prøver at interessere sig lidt for ens hobby

Kommentér på:
Mega sej kæreste!!

Annonce