{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.275 visninger | Oprettet:

Træne hængemaven væk - men hvordan? {{forumTopicSubject}}

Min hest har været rimlig tyk/oppustet efter han kom på sommergræs... Nu har han så tabt sig ret meget, men hængemaven er der stadig.
Så jeg ville hører om der er nogle der har nogle gode råd, til hvordan jeg kan jeg trænet den hurtigt og effektivt væk, så han kan få sine gamle lækre mavemuskler igen? f.eks. nogle bestemte øvelser osv. smiley

På forhånd tak. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Træne hængemaven væk - men hvordan?
  • #1   26. jul 2012 bom træning ;O) og spring

• #2   26. jul 2012 Super, tak for det! smiley

Kom endelig med flere forslag!

• #4   26. jul 2012 Vores fjordheste har altid stor hængemave når de går på græs, og dette uanset hvor slanke og veltrænede de ellers er. Når vi så skal til kåring eller skue med dem, så ryger de fra græsset i 2-3 døgn op til, her får de så kun serveret deres sædvanlige foder og wrap. (er de overdrevet oppustet er wrappen i meget begrænset mængde)

Det er imponerende hvad 3 døgn på boks/jordfold kan gøre. Men så snart hesten ryger ud igen, starter der forfra.
    Så måske vi skal acceptere at vores heste er lidt småtykke når de er på sommergræs? Skal man så til stævne eller lign. så lige tage den ind et par dage før smiley

• #6   27. jul 2012 For at få hænge mavsen væk, bør du træne dressur efter min mening.. Det handler om at få hesten lang og ned.. Senere ind på bagparten.. Efter min mening handler det om at bygge musklerne på bagparten for at få strammet maveregionen op.. Kan ikke se hvad bomtræning uden indspæning skulle hjælpe.. Og runder indspæningerne skal du hele tide sørge for at turboen kommer bagfra og det er ikke nemt.. Mit råd er helt klar dressur, dressur, dressur;)

• #7   27. jul 2012 ninna j

Så det du siger, at jeg skal ride ham ned med hovedet, og op med ryggen og bagparten? og så skub på ham, bagfra? smiley

Kommentér på:
Træne hængemaven væk - men hvordan?

Annonce