{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
580 visninger | Oprettet:

HMS pga jeg ikke kan ride :-/ {{forumTopicSubject}}

Hej jeg vil gerne lave noget HMS med min part smiley Har i nogle ideer og det må ikke være hvor man skal side på hesten for jeg kan ikke ride efter jeg blev bukket af en pony og bagefter slæbt 8-10m hen ad asfalten fordi jeg holdte fast i tøjlen for den ikke skulle løbe sin vej smiley Så hvis i har nogle ideer er i så ikke søde at skrive dem?? smiley
På forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rette / støbe stolpe til komposit hegn 1.500 kr.
  • Montering af dør bag en garage 2.500 kr.
  • Rydde bed 2.025 kr.
  • Vasken er stoppet 1.000 kr.
  • Reparation af utæt vaskemaskine 1.120 kr.
  • Opvaskemaskine fikses, rådgivning om vaskemaskine og radiatoree 860 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HMS pga jeg ikke kan ride :-/
  • #1   3. aug 2012 Pisketræning? Plastik? Lege fra jorden? Alt muligt xD

• #2   3. aug 2012 altid gi slip xD haha, men ridning er jo ikke ovre fordi du ikke kan side deroppe smiley hvad med noget akademisk i stedet for kedeligt hms xD ?

det lyder som om du tænker " øøøøøøøv" nemlig smiley

• #3   3. aug 2012 det er kun lige i et par uger tror jeg det skete i går og har svært ved at side ned med mindre det er noget blødt jeg sider på:)
    Jeg tænker ikke øvvvv smiley jeg vil helt vildt gerne for et indblik i hendes verden og jeg har fået hjælp af ejer underviser og veninder og flok der har kendt min part men det har ikke hjulpet smiley og nu da jeg ikke kan ride for ejeren vil kun have at vi rider dressur når vi rider ikke noget andet eller i rebgrime eller noget der ville være sjovt for hende eller sådan så jeg for en muglighed for at forstå hende og der for vil jeg gerne have noget hjælp til det også men nogle ting vi kunne lave i morgen og de næste par uger jeg ikke kan ride smiley

Kommentér på:
HMS pga jeg ikke kan ride :-/

Annonce