{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
614 visninger | Oprettet:

Spring Træning {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen smiley jeg har lidt problemer med springningen smiley

Hver gang jeg rider hen mod et spring bliver jeg pludselig nervøs, føler det er helt forkert og har lyst til at dreje Bastian af lige inden springet, selvom at jeg har sprunget den højde mange gange smiley Kan jeg være bange for noget??

Er der nogle af jer der har det på samme måde, eller ved hvorfor jeg har det sådan? smiley Håber i vil hjælpe mig smiley

Knus fra Julie smiley

Ps: Jeg springer over men syntes at den følelse jeg har er rigtig mærkelig når jeg godt kan lide at springe smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spring Træning
  • #1   28. aug 2012 Jeg har haft det lidt, fordi min pony drejede uden om springende, og så var jeg bange for at falde af men jeg fik min underviser til at hjælpe mig og hun sagde at jeg skulle prøve at koncentrere mig om at ride lige ud og tro på at jeg kunne og at hun ikke løb uden om! og jeg prøvede det så og kom over uden problemer, og efter det er jeg blevet mere tryk! smiley
    Min underviser sagde til mig at jeg bare skulle tænke på at ride og så stole på at jeg og hesten kunne, det kan godt være en stor chance at tage men hvis man virekelig tror på det så kan man!! smiley
    Håber du finder ud af noget smiley

• #3   28. aug 2012 Sådan havde jeg det også i en lang periode - lige så snart jeg red hen mod springet blev jeg nervøs og ville helst bare dreje hesten væk.
    Jeg har derefter skiftet underviser (til dels fordi at vi flyttede, men også fordi jeg ikke synes godt om min gamle undervisers måde at undervise på), og nu går det bare super godt smiley Jeg "startede forfra" da jeg fik ny underviser, og jeg føler mig tryg ved at hun ikke sender mig ud i noget jeg (eller hesten) ikke er klar til.
    Nu springer jeg højere end jeg har gjort før, og er ikke nervøs længere smiley Jeg siger på ingen måde at det har noget med din underviser at gøre, men bare det at stole på og din tryghed ved underviseren betyder meget smiley

Jeg vil tro, at det handler om at blive tryg bare ved de små til at starte med, og så bygge stille og roligt på, også selvom at du sagtens kan springe højere osv. Du skal føle dig tryg ved det smiley

• #5   8. sep 2012 1000 tak for jeres hjælp! smiley det gik rigtig godt til spring idag smiley var slet ikk nervøs smiley

Kommentér på:
Spring Træning

Annonce