{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
767 visninger | Oprettet:

Tilkørsel af pony ;) {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Har en shetlænder jeg er ved at tilkøre, og har gået hende for lange liner en masse gange så det kan hun smiley
Men så igår fik jeg lånt seletøj og sulky af en bekendt, da det seletøj jeg har kig på koster 4200 med det hele og så ville det være dumt hvis det nu ikke bliver til noget eller jeg bare tænker ej set der det skal jeg ikke ( da jeg er nybegynder inde for området)

Men så igår havde jeg lidt en øv oplevelse med min pony Lotte smiley da jeg havde fået seletøj på hende tænkte jeg at ville sætte en pind efter hende, det hat jeg gjordt gjordt før bare med en meget letter pind, men igår sparkede hun ud efter dem og man kunne se at hun ikke kunne lide det, og den lagde 1,5 meter væk fra hende så den ikke ramte hende bag i jeg fik den heldigvis hurtigt af smiley

Men er nu blevet lidt nervøs for at hun vil reagere på samme måde med sulkyen, så vil høre om der var nogen der havde nogle gode øvelser man kunne lave med hende inden sulkyen skal efter hende smiley så at hun ved at det ikke er farligt at den skal følge efter hende smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tilkørsel af pony ;)