{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
748 visninger | Oprettet:

Svær beslutning, men den rigtige! {{forumTopicSubject}}

Jeg købte i april en ung hest (6 års - redet til rimelig sent, så kunne lige så godt være 4 års) Jeg har nu haft ham i 6 måneder, og min ridning går ikke særlig meget fremad. Men jeg har fået utrolig meget hjælp fra min underviser Christina Madsen, og det er gået godt de gange jeg har redet undervisning ved hende, men lige så snart jeg skal ride ham selv, bliver jeg usikker på det jeg laver, om det er rigtig eller ej, så vores ridning bliver tit en kamp da..
Igår tog jeg er svære, men rigtig beslutning, at smide ham i ridning ved Christina Madsen. Selvom jeg føler det er lidt som at give op selv, er jeg sikker på det er den rigtige beslutning, da jeg ved 100% nu at hesten lære alt det kan skal lære korrekt.

Så nu glæder jeg mig bare til om 2-3 mdr, til at få min drømmehest tilbage smiley

Har i prøvet at tage en svære beslutning, men hvor i godt vidste det var det eneste rigtige at gøre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Svær beslutning, men den rigtige!
  • #1   29. okt 2012 ja . da jeg skulle sælge min hest aslan. men jeg fik ham desværre ikke redet nok. og han var en der gerne ville lave noget . og jeg var mere til hygge og bare ridning engang i mellem. så solgte ham og fandt drømmeponyen til at nusse og så min datter kunne ride.

• #2   29. okt 2012 Jeg kender det godt!

Jeg har en sen tilredet 9års, som jeg slet ikke kan få til at lægge sig og slappe af, så får altid undervisning ved en berider eller lign, ellers får jeg en veninde til at prøve. Det lort at give op, men ellers få den i ridning, og så kom og prøv den af og til smiley

Held og lykke!

• #3   29. okt 2012 Nu står han i forvejen opstaldet ved christina, så kommer der hver dag, og har altid mulighed for at få en tur:)

• #4   29. okt 2012 Uha kender det godt, er så lang tid om at få redet min hest ordenligt til. Han havde rytter på omkring juni/juli første gang og jeg skridter stadig kun på ham og er begyndt at trave lidt, jeg ville så meget hellere have en hest jeg kunne sætte mig op på og bare ride derud af men jeg kan bare ikke skille mig af med min hest, han er 4 og er hjemmeavlet er så speciel af sind og ja han betyder bare så meget og lige meget hvor mange dage der går imellem ridningen kan jeg bare sætte mig op. Men jeg blir ved med at sige til mig selv jeg ikke skal gi op og regner med jeg kan få undervisning engang fra næste år af.

Kommentér på:
Svær beslutning, men den rigtige!

Annonce