Svær beslutning, men den rigtige! {{forumTopicSubject}}
Jeg købte i april en ung hest (6 års - redet til rimelig sent, så kunne lige så godt være 4 års) Jeg har nu haft ham i 6 måneder, og min ridning går ikke særlig meget fremad. Men jeg har fået utrolig meget hjælp fra min underviser Christina Madsen, og det er gået godt de gange jeg har redet undervisning ved hende, men lige så snart jeg skal ride ham selv, bliver jeg usikker på det jeg laver, om det er rigtig eller ej, så vores ridning bliver tit en kamp da..
Igår tog jeg er svære, men rigtig beslutning, at smide ham i ridning ved Christina Madsen. Selvom jeg føler det er lidt som at give op selv, er jeg sikker på det er den rigtige beslutning, da jeg ved 100% nu at hesten lære alt det kan skal lære korrekt.
Så nu glæder jeg mig bare til om 2-3 mdr, til at få min drømmehest tilbage
Har i prøvet at tage en svære beslutning, men hvor i godt vidste det var det eneste rigtige at gøre?
feb 2008
Følger: 47 Følgere: 34 Heste: 3 Emner: 27 Svar: 231
jun 2008
Følger: 278 Følgere: 892 Heste: 7 Emner: 292 Svar: 2.111
Jeg har en sen tilredet 9års, som jeg slet ikke kan få til at lægge sig og slappe af, så får altid undervisning ved en berider eller lign, ellers får jeg en veninde til at prøve. Det lort at give op, men ellers få den i ridning, og så kom og prøv den af og til
Held og lykke!
dec 2006
Følger: 62 Følgere: 60 Heste: 3 Emner: 250 Svar: 803
jul 2006
Følger: 42 Følgere: 38 Heste: 1 Emner: 590 Svar: 5.098
Svær beslutning, men den rigtige!