{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
495 visninger | Oprettet:

Vandskræk eller ? {{forumTopicSubject}}

Hej HG'ere.
De sidste to år har jeg et par gange prøvet at tage Haffedyret med på stranden. En ting med lidt blandede følelser - for når han er ude i vandet bliver han yderst legesyg og man skal faktisk næsten tvinge ham ind på land igen. MEN at få ham ud i vandet er også lidt en kamp i sig selv - så snart forhoven rør jorden stopper han helt op og reagerer sideværts på det ellers vante fremsignal! Skøre dyr. smiley

Nå, men når vi nu alligevel kommer til en vinter hvor jeg ikke kan lave så meget med ham i dressuren pga. genoptræning, så tænkte jeg at jeg ville hive fat i nogen af alle de farlige ting og gøre ham tryg ved dem.
Så jeg tænkte da lige, om I have nogen gode råd eller ideer til hvordan jeg stille og roligt gør ham mere tryg ved vandet? Eller faktisk det at gå ud i vandet, for det er der problemet ligger. Vandet i sig selv elsker han, når han først er i det.

Han er vant til at blive vasket over hele kroppen med slange - inkl. hovedet. Og han kan også godt få vasket ben - bagbenene skal man lige overtale lidt før han troligt stiller dem ned i en spand. Men er de der, så bliver de der.

Håber I kan hjælpe.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vandskræk eller ?
Kommentér på:
Vandskræk eller ?

Annonce