{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
374 visninger | Oprettet:

Hmm hvad er der galt? {{forumTopicSubject}}

Jeg har mange overvejelser med min fjordhest. Den ene dag kan man ikke få ham væk fra den ski.. barriere og næste dag vil han ikke dreje i hjørnerne, nu vil han så ikke gå på hovslaget, han skyder røven ind mod midten. Det er forskelligt på hvilke volter han gør det og om han gør det på begge volter samme dag. Fik at vide i dag at jeg selv sad en smule ude af salden når han gjorde det, men synes nu selv jeg sidder som jeg plejer, på nær når han rigtig skyder røven ind for der kan jeg godt mærke jeg sidder underligt...
Nogle som har nogle gode råd, alt kan bruges... Ud over få undervisning for det gør jeg en gang om ugen af en berider, skal have det i morgen...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hmm hvad er der galt?
  • #1   14. nov 2006 Det hjælper desværre ingen ting det gør det bare værre, det med pisken... Jeg støtter altid godt op på udvendig tøjle og ben for at han går pænt...?

• #2   14. nov 2006 Janni:
    Driver ham også frem og alt det, rider ham som jeg altid har gjort hvor det bare har gået kanon...

Theis:
    Som jeg skriver så går han fra bare at gå perfekt og alt det til lige pludselig at være sådan så han forstår fint mine signaler, da han jo plejer at reagere på dem...

• #3   14. nov 2006 Janni:
    Nej gør jeg heller ikke. Hvis han så altid havde været sådan men de sidste 3 uger har han bare været så god og har virkelig gjort fremskridt og så vender han lige "mening" på ingen tid... Det er tit når vi er ved at lære noget nyt han bliver sådan, vi er jo ved at lære galopanspring... Men jeg plejer godt at kunne ride ham "pænt" alligevel...

• #4   14. nov 2006 Hmm ja men det er bare lidt trist når man ikke engang kan ride ham rundt på hovslaget... Han går tit shenkelvigning eller hvad det hedder uden han har lært det eller jeg prøver at få ham til det... Møg træls...

• #5   15. nov 2006 Få undersøgt hans ryg. Han har muligvis ondt.

Kommentér på:
Hmm hvad er der galt?

Annonce