{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
938 visninger | Oprettet:

Problemer med tilridning.. {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen!

Jeg har et problem som jeg håber i kan hjælpe med.
Vi købte i marts/april måned sidste år en 3 årig hoppe. Hun var meget nervøs og havde ikke været i hænder, men hun blev hurtigt tryg ved os. I efteråret 2012 begyndte vi med tilridningen. Hende der skulle hjælpe med det er rigtig dygtig og dyrlæge, så der skulle ikke være nogle problemer der. Men efter 5-6 gange var hun stadig meget nervøs og jeg kunne kun skridte på hende, hvis nogen trak hende. Med det samme personen der trak hende gik lidt væk, blev hun utrolig nervøs.. Da vi ikke har ridehus var vi nød til at holde en længere pause pga. vejret. Problemet er nu at jeg mere eller mindre har opgivet tilridningen! Hun er svær at håndterer fra jorden! Hun har ingen respekt og kan finde på at sparke. Jeg er utryg ved at skulle op på ryggen af hende igen og jeg har ikke pengene til at sende hende i tilridning hos nogle der tager 2-3000 om måneden for det! Derudover skal hun tilrides bidløst og det er også et problem, da hende der før hjalp mig ikke kunne se nogen grund til at hun ikke skulle have bid på..
Jeg skal på efterskole til sommer og kan ikke have hende med, og at finde nogen der vil låne hende imens, er nærmest umuligt som det ser ud lige nu..

Håber i kan hjælpe!
//Olivia


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problemer med tilridning..
Kommentér på:
Problemer med tilridning..

Annonce