{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.102 visninger | Oprettet:

Kender du Store Dyrehave i Hillerød? {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Min veninde og jeg havde tænkt os at tage en tur i Store Dyrehave imorgen, men vi kender den ikke helt så godt endnu.. Jeg har fået afvide at der skulle være et sted man kunne springe, men er der det?

Håber der er nogen der kan hjælpe smiley

Mvh. Natalie

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kender du Store Dyrehave i Hillerød?
  • #1   13. feb 2013 Jeg har også overvejet at tage en lang-tur fra hjortekær til Store Dyrehave og derfor har jeg tjekket ridestierne/-ruterne og se vidt jeg kan se er der ingen ridestier i store Dyrehave og derfor tror jeg heller ikke der er et sted i skoven der er anlagt til springsti... smiley

Men jeg ved at der i Gribskov er 40 km ridesti og her tror jeg også der er en springsti smiley Du kan følge Isterødvejen fra Store Dyrehave til Gribskov smiley

Håber det hjælper lidt smiley

• #2   13. feb 2013 der er så vidt jeg ved ikke nogen ridestier, men masser af velanlagte lige skovstier.

har aldrig lagt mærke til at der skulle være ridning forbudt her, men du skal selvfølgelig tage hensyn til andre skovgæster, og ikke pløje stierne op smiley

men er I i trailer? så ville jeg hellere køre i Tisvilde Hegn, der er skønkt, og MANGE ridestier!

• #3   13. feb 2013 Jeg bor lige mellem grib skov og store dyrehave. Jeg har kun en gang redet i st dyrehave, og der var godt nok kedeligt. Grib skov er langt bedre, men lokal kendskab er klart et plus. Der er ca. 2 km imellem de 2 skove (trafiksikker hest er et krav). Det kræver lidt kundskaber at komme rundt til de gode steder, og ikke bare ride på de brede grusstier hele tiden. Jeg har redet mange skovture på 20+ km derude. Jeg kender ingen rigtige springstier, men der er 2 steder hvor et par jagtspring er efterladt. Nærmest ingen springer dem, så selv efter 3-4 år har jeg endnu ikke mødt en nedrevet gren på dem. Der er forskel på hvor i grib skov man er, men generelt er skoven genial til bakketræning.

• #4   14. feb 2013 Ulla: Så kunne det være oplagt med Gribskov i stedet.. Men ved du hvor henne af der kunne være springstier? smiley

Marie-Louise: Vi er desværre ikke i trailer smiley Ellers ville jeg helt klart tage i dyrehaven eller mange andre steder hen smiley

Cille S: lyder som om jeg må tage i Gribskov en dag! smiley Tror ikke trafikken er et problem, så længe det ikke er så langt igen smiley De der jagtspring, hvilken del af skoven ligger de? Det er lige perfekt med et par jagtspring! smiley

• #5   14. feb 2013 Hejsa,

har redet i St. Dyrehave i mange år og vil IKKE anbefale denne....Lange kedelige grusstier og alt for mange mountain bikes. Så klart gribskov eller thisvilde

god fornøjelse

• #6   14. feb 2013 Tak smiley

Vi red der idag, og det var ret hyggeligt, men nok kun fordi der var så meget sne... Vi prøver Gribskov når sneen er væk smiley

Kommentér på:
Kender du Store Dyrehave i Hillerød?

Annonce