{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.549 visninger | Oprettet:

dressur underviserer {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har denne lange liste over et par underviserer jeg gerne vil høre lidt mere om. Jeg har prøvet at søge herind, på google samt heste-nettet, men uden held.
Så ville høre om nogen herinde har hørt om dem og vil skrive jeres mening, hvad de tager for at undervise, og hvor de fx. underviser osv.
på forhånd tak smiley

Johannes Ågaard

Michala Lisgaard

Anke Ter Beek

Anders Chortzen

Søren hobolt
Henrik johansen
Karin lührs

Ann jensen

Annette Bisskov

Niels Erik Larsen

Bo Thomas Høstrup.

Maibritt Nielsen.

Janni Dietz

Cathrine Dufour - dyr tjek mail

Peter Kobbernagel

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dressur underviserer
  • #1   24. feb 2013 Jeg får undervisning af Anders Chortzen og det kan KLART anbefales! Jeg har aldrig haft en så god underviser, det er helt sikkert! smiley

Han arbejder ud fra hestens primisser, hvilket er helt fantastisk smiley

• #2   24. feb 2013 Jeg synes du skal SELV kontakte dem ALLE sammen og bed dem om evt at forklare meget kort deres træningsmetode, og evt. sende en video el. lignende.

Det handler om at DU finder den du best kan lide.

Jeg har 2 undervisere ude på stalden, og selvom jeg ikke kan lide nogen af dem(deres løsningsmetoder og træningsmetoder på mange heste), så er der kun én jeg får undervisning af derude, og privat af som jeg IKKE ville bytte med nogen. Han ved godt at jeg går op i at hesten ikke krølles ind osv. Så han tager sig rigtig god tid til mig, har en masse tålmodighed og underviser mig på en heeeelt anden måde end alle andre og jeg elsker det! Han er så dygtig til mig at jeg ville være ked af det at få en ny.

• #3   24. feb 2013 Har redet hos Bo og han er rigtigt dygtig, men passede bare ikke til mig og min pony og det niveau vi var på. smiley
    Nu får jeg undervisning af Louise Estrup og hun er super god smiley
    Inde på min profil kan du se videoer af undervisning ved dem begge smiley

• #4   24. feb 2013 Jeg har redet ved Johannes. Han er super dygtig og rykkede mig rigtig meget på kort tid. Du kan låne hans bog om dressur på biblioteket og derigennem høre om hans træningsmetoder. Johannes er også altid med på en snak og han elsker at fortælle og forklare, så bare ring du til ham smiley

• #5   24. feb 2013 Johannes Ågaard er det bedste jeg nogen sinde har prøvet.
    Jeg synes du skal prøve at sende en video hvordan du rider, og så ringer han dig op og fortæller hvad han synes du skal ændre, og hvad du gør godt. Han er sjov, han er forstående og man kan snakke med ham om andet end ridning altid, også. smiley
    Kan virkelig anbefale!

• #6   25. feb 2013 Hvor meget giver i for undervisning ? smiley

• #7   5. apr 2015 Peter underviser ude på den skole jeg går på (Landbrugsskolen Sjælland) Og jeg synes selv at han er rigtigt dygtig, og føler da selv at jeg har lært rimelig meget, på blot et halvt år, og jeg rider endda holdundervisning smiley

Kommentér på:
dressur underviserer

Annonce