{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
382 visninger | Oprettet:

CSF
CSF
Følger: 1 Emner: 107 Svar: 1.917

Inspiration søges! (klikkertræning) {{forumTopicSubject}}

Jeg er begyndt at klikkertræne min gule, men mangler lidt inspiration.

Han har over et par gange lært at tage noget op. Først en strigle med en dut og senere en Jolly Ball, som jeg nu kan kaste hen ad staldgangen, hvor han så går efter og samler den op.

Men hvad nu?

Er ikke interesseret i at lære ham spanske skridt, neje og den slags, men ellers er jeg åben overfor alle forslag! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Inspiration søges! (klikkertræning)
  • #1   27. feb 2013 Jeg har lært min hest, at når vi renser hove så løfter hun benene op til mig så jeg slipper for at bøje mig ned eller hive hendes ben op. Jeg siger blot "løft" og derefter rækker hun mig hendes ben.

Du kan også lære din hest at parkere sig selv når man skal op. I mit tilfælde har jeg dog bare lært min at stå stille ved skamlen og jeg kan få lov til at sætte min stigebøjle på selvom hvis vi er i skoven eller andet.

En ting som jeg også er rigtig glad for er at min hest er blevet rigtig god til at bakke uden jeg røre hende og næsten uden jeg behøver at pege eller gå med. Og det hjælper hvis ens hest kommer for tæt på eller står i vejen for andre smiley

Skal også lære min at hente ting, så hvordan har du lært din at hente ting?

• #2   27. feb 2013 Du kan lære din hest at løslongere:-)

• #3   27. feb 2013 Jeg har lært min welsh de normale hunde træks, give hove, sit, læg dig og hent pisken. Ellers kan han lave små cirkler til være side ved at jeg laver en cirkle med armen. Han parker sig foran mig, når jeg kalder hans navn og her fra jeg få ham til at lave dvs. vasder, for og bagparts vendinger ved at pigge hvor mulen skal være og en flad hånd i luften til at få ham til at gå sidelæns. Dette virker også med revaser. Ellers skidt trav, gallop og stop fra alle, stå+gå kommandoer=piaf, stå+trav kommandoer=passage og en hel masse andre små træks.

• #5   27. feb 2013 Touch er også en meget god begynder øvelse. Du kan starte med at det er en bestemt ting (En fodbold fx.) Og så når i bliver bedre så skal han lære at røre alt hvad du peger på.
    Hvis du har en stor gymnastik bold kan du lære ham at spille bold. Hvor i skubber den til hinanden.
    Og elevator øvelsen er også rigtig god at kunne på komando.

• CSF
    CSF Tilmeldt:
    feb 2011

#6   27. feb 2013 Sandra: Har lært ham at løfte ting og hvis jeg så kaster den væk, går han over og tager den op. Han kan ikke hente ting endnu. smiley

Bettemus: Det er egentlig kun spanske skridt og at neje, jeg ikke er interesseret i, så bare kom med det. smiley

• CSF
    CSF Tilmeldt:
    feb 2011

#8   27. feb 2013 Fedt. : D

• CSF
    CSF Tilmeldt:
    feb 2011

#10   27. feb 2013 Tak! Det vil jeg kigge på. smiley

• CSF
    CSF Tilmeldt:
    feb 2011

#11   27. feb 2013 Det har han faktisk lært for et par år siden, men kunne være, det lige skulle genopfriskes. smiley

Kommentér på:
Inspiration søges! (klikkertræning)

Annonce