{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
837 visninger | Oprettet:

Få ham i galop? {{forumTopicSubject}}

Er der nogle der har oplevet, at hesten ikke kan finde ud af at gå i galop? Sådan bogstaveligt talt?

Da jeg prøvede at lave et galop anspring kluntede hesten rundt med benene og kunne ikke finde ud af om det skulle være venstre eller højre galop og trak hovedet ned. Jeg gjorde mig ellers meget umage i at ligge benene korrekt.

Problemet er, at det blev ret farligt, da han ikke kiggede hvor han løb og at han ikke var til at stoppe, så han løb ind i ridebanehegnet.

Han kan sagtens galopere uden rytter på marken og har også kunne galopere ved ridning uden problemer før han holdte en pause.

Det virkede ikke som om han havde ondt i sinde, blot som om han ikke kunne finde ud af hvad han skulle. Jeg har både skridtet og travet meget på ham.

Det skal siges jeg red uden sadel og med bidløs, hvor han førhen har været vant til sadel og bid.

Hvordan kan jeg hjælpe ham til at forstå, hvad jeg vil have ham til, så vi ikke kommer galt afsted igen?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning 4.830 kr.
  • Ophæng af spejl i badeværelse (på fliser), tilslutning af spejllampe, ophæng af håndklæde knager og fugearbejde 1.500 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine asko f67 1.350 kr.
  • Brændekløvning 650 kr.
  • Udskiftning af toilet 4.000 kr.
  • Udendørs vandhane lækker vand 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Få ham i galop?
Kommentér på:
Få ham i galop?

Annonce