{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fodbold
  • #1   29. apr 2013 Evt sæt dig på bolden og så stille og roligt lok hende hen til dig.
    Stille og roligt går du evt rundt med hende, omkring bolden. Og så langsom tættere og tættere på den. Som hun falder til ro.

Min pony var for nogen år siden med til hestefodbold på Roskilde dyrskue og der lærte jeg hende fortrolighed med bolden, ved at det var en rar ting, hvor der var guf oven på. Til sidst var hun lige glad med den og løb uden problemer mod den, eller over, selv om det ikke lige var planen smiley

• #2   29. apr 2013 Giv hende tid til at te sig, de fleste heste er så nysgerrige, at de ikke kan lade være med at undersøger den i sidste ende smiley

• #3   29. apr 2013 Du behøver jo ikke at gå direkte mod hendes "problem", men lad som om den ikke er der og så lav noget andet imens den ligger et stykke fra jer(Så tæt hun vil gå uden at blive nervøs).
    Og så træner du ellers bare med hende, og uden hun tænker over det går i lidt tættere på, men du skal stadig lade som ingen ting.
    Det tager jo tid, så hvis du bare kan tage et skridt tættere hver anden gang(eller noget) i træner med bolden, har hun jo gjort fremskridt, så hver tålmodig. smiley

Så prøv at lade være med bare at hive bolden frem og så gå direkte mod den! smiley

• #4   30. apr 2013 Oka tak alle sammen. Jeg gik ikke direkte hen til hende. Men jeg lagde bolden.. og så løb hun smiley

Kommentér på:
Fodbold

Annonce