{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
987 visninger | Oprettet:

problemer med ny hest {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har lig fået min dreng hjem! Et skal siges at han ikk har haft det godt for 2 år siden! Han er ikk blevet behandlet ret godt! Når men mit store spørgsmål er så :

Når jeg kommer ud på folden vil han ikk komme hen til mig! Men jeg må heller ikk komme hen til min anden hest (hoppe) han begynder a løbe og jagter min hoppe væk! Det skal siges at hun er i brunst lig nu og jeg ved ikk om det kan være derfor!
Men er der andre der har oplevet det før og hvad har i gjort ved det??


Hilsen den triste ejer!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  problemer med ny hest
  • #1   27. maj 2013 Mon ikke han bare skal ha tilliden til dig! Nogle heste er lang tid om at lave det tillidsbånd mellem ejer og den selv! Og i det du så går ud for at hende dens Fold kammerat, endda den helt nye af dem, så bliver den måske utryg, og så er det nok hans måde at fortælle på, at han ikke bryder sig om det! smiley

  • #2   27. maj 2013 Det handler om tillid og om at bygge et godt bånd op.
    Jeg har selv haft heste (Multistar og Ziggy), der ikke har været behandlet godt, og det har virkelig været noget, der har trukket tænder ud. Det kræver tålmodighed og forståelse, og at du vil bruge lidt ekstra tid med ham hele tiden - i boksen, på folden, på staldgangen og på ryggen af ham. Ting tager tid - specielt med dem der ikke har været behandlet godt.


  • #3   27. maj 2013 Tillid er det der mangler og med tålmodighed og måske en godbid i lommen så skal han nok snart komme af sig selv smiley

  • #4   27. maj 2013 Min nabo havde en, jeg hjalp med. Den var blevet jagtet rundt i boksen med plader, skovle ovs. grundet tidligere ejer var bange for den sparkede når han hentede den. Det tog et halvt år, før den ko til mig i boksen.

    tålmodighed, så skal det nok komme smiley


  • #5   27. maj 2013 tag en stol, en kop kaffe, et blad og en pose æbler eller rødder.. så sætter du dig der ude på folden, og nyder vejret.. du skal intet sige til dine heste, du skal bare være der..! kommer hoppen hen og vil tale, så snakker du med hende.. kommer vallak så farende, så rejser du dig op og tramper i jorden af ham og evt vifter med armene.. så kommer han til at se på dig som førerhesten..
    så vil han få respekt for dig.. (på en god måde) så komemr tilliden lyn hurtigt..


Kommentér på:
problemer med ny hest

Annonce