{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Chambon eller glidetøjler?
  • #1   28. jun 2013 Tja.. det er jo ikke nogen nyhed at hjælpetøjler er satans værk smiley - især chambonnen eller glidetøjlen...

• #2   28. jun 2013 Åh nej ikke de der prædikener emner....

• #3   28. jun 2013
    Går stadig og fundere over hvem det er du er ;o)

• #4   28. jun 2013 Nogle gange har man brug for hjælpemidler, og det er svært hvad man skal vælge, for alle er for og imod forskellige ting. Personligt ville jeg sige glidetøjlen, hvis din pony ikke vil gå frem og ned - men her er det vigtig at du rider mest på den normale tøjle, sådan du kun har glidetøjlen, som en ekstra hjælp. Jeg vil fraråde indspændingene, for der vil din pony garanteret bare gå ud og blive tung ude fortil, og hænge i tøjlerne, hvis du ikke får nok gang i bagbenene. Mit bedste råd ville klart være at du skal forsøge dig uden, og typisk når en hest ikke vil gå frem og ned, kan den have ondt et sted - men et godt grundtempo og god gang i bagbenene er vigtigt smiley
    Kh Amalie.

• #5   28. jun 2013 Hej Amalie. Tak, det lyder som en god idé.

• #6   28. jun 2013 Er glad for du kan bruge mit svar. Hvis du stadig har problemer med at få din pony frem og ned, så vil jeg som sagt sige glide tøjlen, men sørg for at din ponys bagben er godt igang, sådan den får løftet ryggen rigtigt. Derfor skal du også huske at ride med ben og sæde. Og husk det vigtige grundtempo. Når du skal have en hest til at søge frem og ned er det vigtigt, at du ride godt frem ad, så den naturligt søger ned smiley

• #7   28. jun 2013 Jeg har også redet med glidetøjle da min pony slappede af og på den og gik frem og ned og lagde sig, i stedet for at hænge i ryggen og hidse sig. Men der er forskel på hvordan man bruger den. Jeg red med den meget løst men da at den sad der støttede hende godt så hun kunne komme bedre omme bag fra smiley
    Lidt svært at forklare. Men jeg har og er glad for glidetøjlen i visse situationer smiley

• #8   28. jun 2013 Jeg er fuldstændig enig med dig Stine, og har brugt den ligesom du smiley

• #9   28. jun 2013 hvis dit problem er den ikke vil gå frem og ned, vil jeg sige du skal prøve at longe den over bomme i et stykke tid, også begynde at ride igen, ude hjælpetøjle.
    det er min erfaring.

Kommentér på:
Chambon eller glidetøjler?

Annonce