{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
544 visninger | Oprettet:

Mia Gaardmand
Mia Gaardmand
Tilmeldt:
17. mar 2010
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5

Gratis adfærdskonsultation i Aarhus området {{forumTopicSubject}}

Hej Alle.

Jeg er uddannet og certificeret Hestvelfærdsrådgiver (og Hundeadfærdsinstruktør) ved Center for Dyreterapi v/Bettina Hvidemose siden 2011 (man kan læse meget mere om mig på happy-pets.dk).

Jeg er yderligere ved at afslutte min uddannelse til Dyreadfærdskonsulent (heste og hunde), og derfor tilbyder jeg et begrænset antal gratis adfærdskonsultationer i denne forbindelse. En adfærdskonsultation strækker dig over 1-2 timer og efterfølgende sender jeg et skrevet program. Programmet indeholder en udførlig og punktvis angivelse af problemløsningen!

Hvis du er interesseret i at høre mere, kan du kontakte mig herinde, på tlf: 21853387 eller på mail: info@happy-pets.dk.

Mvh Mia Gaardmand


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gratis adfærdskonsultation i Aarhus området
  • #1   23. aug 2013 Så du hjælper gratis med fx. at lære hesten et trick? smiley

  • #2   23. aug 2013 Nej ikke i dette tilfælde! Det jeg tilbyder er problemløsning til adfærdsproblemer. Eksempelvis kan dette være angst for: trailere, andre dyr, heste/en hest generelt, mennesker, diverse objekter (plastikposer, ridehal/steder i ridehallen, blæst i træerne osv). Det kan også være relateret til aggressivitet overfor de de ovennævnte. Det kan også være mange andre typer af problemer.
    Mere konkrete eksempler:
    -hesten vil ikke gå i trailer
    -hesten bryder ud af folden/boksen
    -hesten kan ikke være alene (uden artsfæller)
    -hesten flygter fra ting, der bevæger sig
    -hesten kan ikke stå i vandspiltorv/andre steder
    -hesten kan ikke løfte ben
    -hesten vil ikke have hovedtøj/sadel på