{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
544 visninger | Oprettet:

Mia Gaardmand
Mia Gaardmand
Tilmeldt:
17. mar 2010
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5

Gratis adfærdskonsultation i Aarhus området {{forumTopicSubject}}

Hej Alle.

Jeg er uddannet og certificeret Hestvelfærdsrådgiver (og Hundeadfærdsinstruktør) ved Center for Dyreterapi v/Bettina Hvidemose siden 2011 (man kan læse meget mere om mig på happy-pets.dk).

Jeg er yderligere ved at afslutte min uddannelse til Dyreadfærdskonsulent (heste og hunde), og derfor tilbyder jeg et begrænset antal gratis adfærdskonsultationer i denne forbindelse. En adfærdskonsultation strækker dig over 1-2 timer og efterfølgende sender jeg et skrevet program. Programmet indeholder en udførlig og punktvis angivelse af problemløsningen!

Hvis du er interesseret i at høre mere, kan du kontakte mig herinde, på tlf: 21853387 eller på mail: info@happy-pets.dk.

Mvh Mia Gaardmand


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gratis adfærdskonsultation i Aarhus området
  • #1   23. aug 2013 Så du hjælper gratis med fx. at lære hesten et trick? smiley

  • #2   23. aug 2013 Nej ikke i dette tilfælde! Det jeg tilbyder er problemløsning til adfærdsproblemer. Eksempelvis kan dette være angst for: trailere, andre dyr, heste/en hest generelt, mennesker, diverse objekter (plastikposer, ridehal/steder i ridehallen, blæst i træerne osv). Det kan også være relateret til aggressivitet overfor de de ovennævnte. Det kan også være mange andre typer af problemer.
    Mere konkrete eksempler:
    -hesten vil ikke gå i trailer
    -hesten bryder ud af folden/boksen
    -hesten kan ikke være alene (uden artsfæller)
    -hesten flygter fra ting, der bevæger sig
    -hesten kan ikke stå i vandspiltorv/andre steder
    -hesten kan ikke løfte ben
    -hesten vil ikke have hovedtøj/sadel på
    -hesten er udadreagerende, når der går mennesker eller heste forbi boksen eller folden.

    Jeg håber dette gav et bedre indblik. Dette er dog kun eksempler, og der kan være mange andre problemer! I forhold til tricks og arbejde med hesten fra jorden, fysiologisk longearbejde eksempelvis, så er jeg færdiguddannet, og derfor koster denne type af træning 300kr for 1 time!
    Men ved adfærdsbehandling af de ovenstående problemer har jeg et midlertidigt gratis tilbud!

    Mvh Mia Gaardmand


Kommentér på:
Gratis adfærdskonsultation i Aarhus området

Annonce