Anden særlig race Charlie *Solgt* [Tidl. part] 1999
3.351 visninger
|
Oprettet:
Anden særlig race Charlie *Solgt*
Fødselsår:
1999
Højde:
cirka 160 cm i stg, han er en lille kort og smart model
Temperament
Vild og blodig! Ej, gas...
Energisk, frisk og fremadsøgende, uden at være varm i hovedet, og rolig uden at være kedelig. Faktisk ret fornuftig, har aldrig oplevet ham blive bange for noget udover klipperen.
Energisk, frisk og fremadsøgende, uden at være varm i hovedet, og rolig uden at være kedelig. Faktisk ret fornuftig, har aldrig oplevet ham blive bange for noget udover klipperen.
Gangarter
Rigtig god energisk skridt, han skridter godt fremad og er nem at arbejde med i skridt, træder godt ind under sig i trav, men mangler lidt balance i galoppen.
Stævner
han første stævne var d.11/6 i Krikkerne i Ørbæk, han havde svært ved at koncentrere sig, og det havde jeg også (vi var kommet for sent, bilproblemer) men han opførte sig rigtig pænt. Går gerne i trailer.
Stamtavle
Ingen
Køn
Vallak
Bemærkninger
Charlie er en rigtig kælegøj i stalden, og er altid nem at bestikke med en gulerod eller andet godt. Når han står i boksen skal han altid lige stikke hovedet ud og se hvad der foregår på staldgangen, og om der evt. er nogen der gi'r en godbid.
Histiorien:
I August 2003 mødte jeg Charlies tidligere ejer, Dinne. Jeg havde da part i anden hest, men besøgte da charlie et par gange. Syntes ikke han var noget særligt, han var jo en hest som alle andre, og intet i forhold til den araberhingst jeg var ved at tilride. Omkring April 2004 blev jeg uvenner med min partshests ejer om tilridningen af hesten, og det endte desværre med vi afbrød aftalen, hvilket var ret ærgerligt da jeg havde en fantastisk hest som min egen bare jeg fulgte ejerens anvisninger. Men jeg fulgte mit hjerte... I mellemtiden havde Dinne's part sagt op på Charlie og hun ledte efter en ny, så vi aftalte at jeg kunne prøve ham lidt og se hvad jeg syntes. Dinne tog på ferie og jeg havde charlie alene i 2 uger, der lærte jeg ham rigtig godt at kende. Herefter red jeg ham fast et 2-4 gange om ugen og betalte halvt af alle udgifter, desværre mistede Dinne langsomt interessen af mange grunde. Da jeg i Feb/05 fik arbejde som hestepasser for professionel springrytter Thomas Jensen, og som ridelærer på Kellerup ridecenter/-skole, fik jeg samtidig tilbuddet om at tage min hest med gratis og modtage undervisning af Thomas.
Jobbet krævede mange timer og jeg blev hurtigt enig med mig selv om at jeg ville købe en "ordentlig" hest som jeg kunne tage med og dermed opsige min part på Charlie.
Dinne gav mig tilbuddet om at tage Charlie med og have ham som min egen uden hendes indblanding overhovedet, og endda stadig dele udgifter som smed og dyrlæge halvt over.
Et tilbud jeg ikke kunne sige nej til, selvom Charlie, på det tidspunkt, ikke var hvad jeg ledte efter.
Charlie og jeg havde da bestemt også vores kvaler og uoverenstemmelser: så skulle vi springe, den ene dag ville han ikke springe og den anden dag sprang vi baner, den ene dag ville han ikke gå ordentlig og jeg brugte alverdens "torturmidler" på ham: lange sporer, dressurpisk, glidetøjle, martingal, chambon osv, og lige meget fortrød jeg det bagefter når jeg satte en nedtrykt hest ind i boksen...
Men alligevel havde vi det mest lykkelige øjeblikke sammen, det fandtes intet bedre end at skridte en laaaaang tur, trave i vejkanten og tage en galop med Kristina og Linse og Sophie og Square...
Til sidst viste Charlie sig at være alt hva jeg drømte om i en hest...
Den 29/4 fik jeg så opkaldet. A.P.Møller-Mærsk ville gerne ansætte mig som Finance Trainee på hovedkontoret i København, et job jeg havde sukket efter i 1½ år, og et job som jeg udmærket godt vidste ville indebære at miste charlie.
Dinne var ikke interesseret i at få Charlie tilbage og vi blev enige om at sælge ham, vi var rimelig enige, men der skulle alligevel gå to måneder før han blev sat til salg officielt. Samme aften tikkede en mail ind fra Nina Mikkelsen, med spørgsmål vedr charlie, som jeg gladeligt svarede på. De næste dage var proppet med diverse uoverenstemmelser på jobbet og jeg endte med at flytte charlie med times varsel, desuden var kalenderen proppet med kunder som mistede interessen idet de satte sig op på ham, en pige formåede sågar at vælte ham (mig pige: lad være med at købe en hest hvis du ikke kan ride!)... Men så kom Nina, en rigtig jydsk pige som forelskede i Charlie ved første øjekast, og jeg tror det var gengældt. Charlie opførte sig i hvert fald eksemplarisk, og hun endte med at tage ham med hjem på prøve, inderst inde tænkte jeg at jeg nok blev nødt til at hente ham igen om 14 dage, men hvad pokker lad hende få chancen....
14 dage efter bekræftede Nina at hun ville beholde Charlie og Dinne og jeg begav os til horsens med bilen fuld af alt hvad der i tidernes morgen var købt ind til dette vidunder af hest. Planen var også lige at kaste et blik på dem som par, og der blev vi overraskede. Nina havde på 14 dage udrettet små mirakler med Charlie. Jeg så pludselig min besværlige irriterende, men alligevel elskelige krikke, gå kort galop, springe vand, plastik såvel som rigtig grav.
Handlen blev afsluttet samme eftermiddag og jeg er glad for det var Nina der fik ham....
Men jeg savner ham, og ville gøre alt for at få den tid vi havde sammen tilbage... Det gør ondt inderst inde....
CHARLIE ER BLEVET TIL SOLGT TIL NINA MIKKELSEN D.14/7 2005. DE ER ET SKØNT PAR OG NINA HAR GIVET SIN TILLADELSE TIL AT JEG MÅ BEHOLDE HANS PROFIL HER PÅ HG
Histiorien:
I August 2003 mødte jeg Charlies tidligere ejer, Dinne. Jeg havde da part i anden hest, men besøgte da charlie et par gange. Syntes ikke han var noget særligt, han var jo en hest som alle andre, og intet i forhold til den araberhingst jeg var ved at tilride. Omkring April 2004 blev jeg uvenner med min partshests ejer om tilridningen af hesten, og det endte desværre med vi afbrød aftalen, hvilket var ret ærgerligt da jeg havde en fantastisk hest som min egen bare jeg fulgte ejerens anvisninger. Men jeg fulgte mit hjerte... I mellemtiden havde Dinne's part sagt op på Charlie og hun ledte efter en ny, så vi aftalte at jeg kunne prøve ham lidt og se hvad jeg syntes. Dinne tog på ferie og jeg havde charlie alene i 2 uger, der lærte jeg ham rigtig godt at kende. Herefter red jeg ham fast et 2-4 gange om ugen og betalte halvt af alle udgifter, desværre mistede Dinne langsomt interessen af mange grunde. Da jeg i Feb/05 fik arbejde som hestepasser for professionel springrytter Thomas Jensen, og som ridelærer på Kellerup ridecenter/-skole, fik jeg samtidig tilbuddet om at tage min hest med gratis og modtage undervisning af Thomas.
Jobbet krævede mange timer og jeg blev hurtigt enig med mig selv om at jeg ville købe en "ordentlig" hest som jeg kunne tage med og dermed opsige min part på Charlie.
Dinne gav mig tilbuddet om at tage Charlie med og have ham som min egen uden hendes indblanding overhovedet, og endda stadig dele udgifter som smed og dyrlæge halvt over.
Et tilbud jeg ikke kunne sige nej til, selvom Charlie, på det tidspunkt, ikke var hvad jeg ledte efter.
Charlie og jeg havde da bestemt også vores kvaler og uoverenstemmelser: så skulle vi springe, den ene dag ville han ikke springe og den anden dag sprang vi baner, den ene dag ville han ikke gå ordentlig og jeg brugte alverdens "torturmidler" på ham: lange sporer, dressurpisk, glidetøjle, martingal, chambon osv, og lige meget fortrød jeg det bagefter når jeg satte en nedtrykt hest ind i boksen...
Men alligevel havde vi det mest lykkelige øjeblikke sammen, det fandtes intet bedre end at skridte en laaaaang tur, trave i vejkanten og tage en galop med Kristina og Linse og Sophie og Square...
Til sidst viste Charlie sig at være alt hva jeg drømte om i en hest...
Den 29/4 fik jeg så opkaldet. A.P.Møller-Mærsk ville gerne ansætte mig som Finance Trainee på hovedkontoret i København, et job jeg havde sukket efter i 1½ år, og et job som jeg udmærket godt vidste ville indebære at miste charlie.
Dinne var ikke interesseret i at få Charlie tilbage og vi blev enige om at sælge ham, vi var rimelig enige, men der skulle alligevel gå to måneder før han blev sat til salg officielt. Samme aften tikkede en mail ind fra Nina Mikkelsen, med spørgsmål vedr charlie, som jeg gladeligt svarede på. De næste dage var proppet med diverse uoverenstemmelser på jobbet og jeg endte med at flytte charlie med times varsel, desuden var kalenderen proppet med kunder som mistede interessen idet de satte sig op på ham, en pige formåede sågar at vælte ham (mig pige: lad være med at købe en hest hvis du ikke kan ride!)... Men så kom Nina, en rigtig jydsk pige som forelskede i Charlie ved første øjekast, og jeg tror det var gengældt. Charlie opførte sig i hvert fald eksemplarisk, og hun endte med at tage ham med hjem på prøve, inderst inde tænkte jeg at jeg nok blev nødt til at hente ham igen om 14 dage, men hvad pokker lad hende få chancen....
14 dage efter bekræftede Nina at hun ville beholde Charlie og Dinne og jeg begav os til horsens med bilen fuld af alt hvad der i tidernes morgen var købt ind til dette vidunder af hest. Planen var også lige at kaste et blik på dem som par, og der blev vi overraskede. Nina havde på 14 dage udrettet små mirakler med Charlie. Jeg så pludselig min besværlige irriterende, men alligevel elskelige krikke, gå kort galop, springe vand, plastik såvel som rigtig grav.
Handlen blev afsluttet samme eftermiddag og jeg er glad for det var Nina der fik ham....
Men jeg savner ham, og ville gøre alt for at få den tid vi havde sammen tilbage... Det gør ondt inderst inde....
CHARLIE ER BLEVET TIL SOLGT TIL NINA MIKKELSEN D.14/7 2005. DE ER ET SKØNT PAR OG NINA HAR GIVET SIN TILLADELSE TIL AT JEG MÅ BEHOLDE HANS PROFIL HER PÅ HG

Anden særlig race Charlie *Solgt*
dec 2009
Følger: 30 Følgere: 29 Heste: 1 Emner: 8 Svar: 42
Sød hest rigtig gode billeder og smadder god tekst
gik gerne forbi emma
maj 2005
Følger: 187 Følgere: 187 Heste: 14 Emner: 9 Svar: 63
savner sku den klump
en gang imellem heh
han var såe dejlig,.
feb 2008
Følger: 53 Følgere: 51 Heste: 3 Emner: 4 Svar: 8
Rigtig dejlig hest du havde der søde.. Kan godt forstå du savner ham..
maj 2005
Følger: 187 Følgere: 187 Heste: 14 Emner: 9 Svar: 63
der er video af charlie oppe fra morsø stævnet hvis du vil se dem de ligger her inde på min profil
mar 2006
Følger: 49 Følgere: 51 Heste: 1 Emner: 212 Svar: 5.014
tak for bedømmeselsen, to høje retur, søde heste ..
maj 2006
Følger: 189 Følgere: 189 Heste: 17 Svar: 4
ja det gør vi...
maj 2006
Følger: 189 Følgere: 189 Heste: 17 Svar: 4
Tak .. jeg veste ikke du ver her inde ...
okt 2004
Følger: 68 Følgere: 67 Heste: 3 Emner: 62 Svar: 417
hehe mange tak.
Ja det blevet lavet om på det. Vi kunne ikke nedlægge en protest, desvæære.
jan 2006
Følger: 79 Følgere: 76 Heste: 3 Emner: 437 Svar: 1.875
Kan ikk lige huske det...
Men opret en annonce i marked det... Og så bare håb på der er nogen der kan hjælpe dig... Det gjorde jeg...
Ellers kan jeg desværre ikke hjælpe...
mar 2006
Følger: 130 Følgere: 130 Heste: 3 Emner: 26 Svar: 287
okay en fra stegstedgaard
Tak fordi du gav mig høj..
Har også givet dig høj
feb 2004
Følger: 23 Følgere: 21 Heste: 3 Emner: 27 Svar: 726
Tusind tak for de søde ord.
Grunden til at jeg stoppede hos Thomas, var nu bare, at jeg ikke havde mulighed for at få transporteret hesten derhen.
sep 2004
Følger: 269 Følgere: 260 Heste: 10 Emner: 109 Svar: 1.694
Yabadoo bliver skam redet i meget seriøst dressur hjemme:) .
Men du har ret - hvad i al verden laver jeg til et dressur-STÆVNE
feb 2004
Følger: 23 Følgere: 21 Heste: 3 Emner: 27 Svar: 726
Hej Louise.
Tak for kommentaren!
Vil lige starte med at sige, at alle billederne er min. 3 måneder gamle, da den har haft rygproblemer og været i ridning de sidste måneder - så ingen af dem er "up-to-date".
Det er helt med vilje at hun er "lang" fortil. Det skyldes at hun er under tilridning, og at hun naturligt holder nakken meget højt - i forhold til hvad en unghest kan bære. Derfor rider jeg hende frem og ned.
Hun går lidt på forparten af den grund, at hun er ung og derfor ikke har balance og formåen til at blive redet mere "bagfra".
Har selv haft sprunget ved Thomas.
jan 2005
Følger: 80 Følgere: 80 Heste: 4 Emner: 5 Svar: 31
Ja det har du ret i.. :P-Smiler..
feb 2005
Følger: 26 Følgere: 25 Heste: 2 Emner: 2 Svar: 6
fuck hvor er du barnlig det troede jeg godt nok ikke om dig...
tænk på ALLE de gange hvor jeg har hjulpet dig, det troede jeg godt nok ikke om dig
mar 2005
Følger: 72 Følgere: 71 Heste: 6 Emner: 78 Svar: 1.288
Synes det er en meget god fortælling du har skrevet..
Godt i fandt et godt hjem til ham!
feb 2005
Følger: 26 Følgere: 25 Heste: 2 Emner: 2 Svar: 6
det ved jeg sku godt..
jeg har løssprunget mange gange.. alle kan vel skrive forkert
feb 2005
Følger: 26 Følgere: 25 Heste: 2 Emner: 2 Svar: 6
lyder det ikke for mig
feb 2005
Følger: 26 Følgere: 25 Heste: 2 Emner: 2 Svar: 6
jeg har sku prøvet det mange gange..
du behøver ikke lære mig noget om heste for har siddet på en siden jeg blev født...!!
feb 2005
Følger: 26 Følgere: 25 Heste: 2 Emner: 2 Svar: 6
sorry men hvad snakker du om??
nov 2005
Følger: 52 Følgere: 51 Heste: 3 Emner: 152 Svar: 1.077
nej.- ved ikke andet end da jeg var der ude havde de 5 heste.-! hihi.- og danna.-! hun havde det fint
nov 2005
Følger: 52 Følgere: 51 Heste: 3 Emner: 152 Svar: 1.077
kendte du noget til min ponZze fortid.-?
mar 2004
Følger: 13 Følgere: 9 Heste: 1 Emner: 130 Svar: 1.088
Desværre, så havde vi på det tidspunkt Jack kom til verden ikke råd til at have to heste, så han blev solgt da han var ½ år.
Har dog kontakt med nye ejer og han har det som blommen i et æg
dec 2005
Følger: 31 Følgere: 30 Heste: 1
Den r:Nanna_idc@hotmail.com
Ja hvis du har nogle billeder med den os må du gerne sende dem os:P
dec 2005
Følger: 31 Følgere: 30 Heste: 1
Ja det vil jeg meget gerne have hvis du vil sende dem til mig:)
nov 2005
Følger: 52 Følgere: 51 Heste: 3 Emner: 152 Svar: 1.077
fin hest..- HØJ ..! jeg bor i Gelsted..- men købte ham på sydfyn..! ja der hvor jeg købte ham havde de nogle new F´´..
kender du noget til dem..?
godt nytå
mar 2005
Følger: 72 Følgere: 71 Heste: 6 Emner: 78 Svar: 1.288
Det kan du nok have lidt ret i at hendes hoved er lidt stort på billederne. Hun har heller ikke så mange muskler på de billeder, så hun ser mere "normal" ud nu.. Hehe..
mar 2005
Følger: 72 Følgere: 71 Heste: 6 Emner: 78 Svar: 1.288
Hendes højde er lidt unormal, men det kan jo forekomme..
mar 2005
Følger: 72 Følgere: 71 Heste: 6 Emner: 78 Svar: 1.288
synes du ikke hun ligner en holstener?
mar 2005
Følger: 72 Følgere: 71 Heste: 6 Emner: 78 Svar: 1.288
Ja.. Jeg er sikker på at Shaggy er holstener.. Der er papirer på hende, og hun er brændmærket.
jun 2005
Følger: 56 Følgere: 56 Heste: 9 Emner: 180 Svar: 969
Jeg så Mel Brook's 'The Producers'. Den var virkelig god!
jun 2005
Følger: 56 Følgere: 56 Heste: 9 Emner: 180 Svar: 969
Det kunne være virkelig hyggeligt! Jeg er lige kommet hjem fra London efter at have været i theater.
jun 2005
Følger: 56 Følgere: 56 Heste: 9 Emner: 180 Svar: 969
Tak for din kommentar og karakter hos Gala.
Jeg har lige ans¢gt om venskab.
aug 2005
Følger: 88 Følgere: 97 Heste: 5 Emner: 154 Svar: 1.299
er et link til dit billed.... http://hestegalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=9349
jun 2004
Følger: 35 Følgere: 32 Heste: 2 Emner: 43 Svar: 128
det gør hun fordi hende der ridder hende er over ponyalderen.. så derfor starter hun pt som hest..
dec 2005
Følger: 46 Følgere: 44 Heste: 1 Emner: 3 Svar: 97
hehe, mange tak
jan 2005
Følger: 80 Følgere: 80 Heste: 4 Emner: 5 Svar: 31
Vil også have haft taget nogle i onsdags men min far er syg lige for tiden og han er den eneste der kan finde ud af at tage nogle ordenlige billeder... Smiler...
Men kommer snart nogle nye håber jeg da... Smiler..
dec 2005
Følger: 23 Følgere: 20 Heste: 2 Emner: 7 Svar: 17
Heii..;-)
Nu har jeg lavet Charlie..! håber du kan li' det..
maj 2005
Følger: 187 Følgere: 187 Heste: 14 Emner: 9 Svar: 63
Har du fået nogle af de nye billeder ind på puteren vil gerne se dem.....
jan 2005
Følger: 116 Følgere: 113 Heste: 6 Emner: 152 Svar: 1.464
Billeder...
jo deet ku jeg da godt. :)(:
hvilke/t billed, og hvad skal der stå..? hehe.
jan 2005
Følger: 80 Følgere: 80 Heste: 4 Emner: 5 Svar: 31
Vi har ikk lige været til nogle stævner endnu.. Men tiol næste år skal vi.. smiler..
feb 2005
Følger: 111 Følgere: 107 Heste: 5 Emner: 135 Svar: 1.156
Høj til din flotte hyp!
maj 2005
Følger: 187 Følgere: 187 Heste: 14 Emner: 9 Svar: 63
Glæder mig til du engang har tid til at komme og se til den dejlige hest....
sep 2004
Følger: 269 Følgere: 260 Heste: 10 Emner: 109 Svar: 1.694
jooh det kan jeg!
Den kunne virkelig bare hoppe!
sep 2004
Følger: 269 Følgere: 260 Heste: 10 Emner: 109 Svar: 1.694
hej
Kan se du har skrevet til Melissa om Bonnie..
Hvis det er den lille vilde pony som startede på AND - så var det ikke Bonnie, det var en af Borjørsens ponier mener jeg
okt 2005
Følger: 221 Følgere: 225 Heste: 3 Emner: 19 Svar: 296
Rigtig god profil og billed 4 er bare så godt, du får en karekter også ;D
jul 2005
Følger: 124 Følgere: 123 Heste: 1 Emner: 8 Svar: 74
Hvor er den dejlig ..
nov 2004
Følger: 21 Følgere: 46 Heste: 4 Emner: 112 Svar: 591
Jah det anbefales at ride uden næsebond, men hvis man har svært ved at stoppe sin pony må man godt tage næsebond på! Men de kan næmmer få luft hvis de ik har noget på! De anbefaler at ride med så lidt udstyr som overhoved muligt!
Nej, kan sagtens stoppe hende... Hun vil self gerne vidre! Træner hende meget på banen til at stoppe på så få hjælper som muligt!!!
sep 2004
Følger: 269 Følgere: 260 Heste: 10 Emner: 109 Svar: 1.694
Jaah ! hihi, regner med at få taget nogle Lørdag til stævnet
Og TAARK
jul 2004
Følger: 152 Følgere: 147 Heste: 5 Emner: 102 Svar: 235
Hvornår så du ham der ?
Han er i ridning der jo, fordi han har været lidt vild.
Men det er heldigvis ved at værre ovre ..
maj 2005
Følger: 34 Følgere: 33 Heste: 3 Emner: 16 Svar: 51
okey. .. ja sådan en har jeg set.. smiler... jeg syntes chariie er rigitg fin. hva han blanding af.?!! =)
maj 2005
Følger: 34 Følgere: 33 Heste: 3 Emner: 16 Svar: 51
okey.. ved ikke hva er det.. for noget andet du snakker om..hehe.. ? hva hjælper de for.=)
maj 2005
Følger: 34 Følgere: 33 Heste: 3 Emner: 16 Svar: 51
nej tøzz..
aldig- gjorder det kun fordi det var kangtid siden jeg havde redet dressur og jeg er ikke så go og det hun eller ikke. ja så var det bare for at hjælpe.. hehe... ved godt nogle siger ma ikke må ride med dem. det var det du ville sige-- ikke.??=)
sep 2004
Følger: 269 Følgere: 260 Heste: 10 Emner: 109 Svar: 1.694
Ved ikke, bare lidt misundelse tror jeg :S?
jan 2005
Følger: 80 Følgere: 80 Heste: 4 Emner: 5 Svar: 31
det var lidt surt at Filur han skulle væk, men dem der har købt ham er nogen rigtig søde menesker..
Tark, er oss rigtig glad for hende..<33
sep 2004
Følger: 269 Følgere: 260 Heste: 10 Emner: 109 Svar: 1.694
ehjsa, hvordan går det (: ?
jul 2005
Følger: 130 Følgere: 129 Heste: 8 Emner: 48 Svar: 960
vil da gerne ha billederne.
men hva r din msn??? så kan jeg lægge dig ind.
feb 2004
Følger: 23 Følgere: 21 Heste: 3 Emner: 27 Svar: 726
Tak
Det er faktisk Tine (med Jolly Jumper) der har taget de fleste billeder
jul 2005
Følger: 26 Følgere: 23 Heste: 3 Emner: 58 Svar: 745
jo det gør hun.. men hun er ikke redet så meget og så er hun ikke så gammel endnu.
okt 2004
Følger: 68 Følgere: 67 Heste: 3 Emner: 62 Svar: 417
mange tak for billederne (:
jul 2004
Følger: 60 Følgere: 56 Heste: 2 Emner: 76 Svar: 272
Det lyder fint vil du sende dem over M:S:N ?
maj 2005
Følger: 187 Følgere: 187 Heste: 14 Emner: 9 Svar: 63
Nej du er da ej han sprang os sån som han gjorde med dig,.... sån sprang han da os med mig i starten men nu har jeg jo lært at få ham i kort gallop og alt det andet jeg har lært i dressur og det hjælper jo en i spring...
den største forskel der nok er, er at jeg ´rider hver dag og derfor er han jo os lidt anderledes end når han ikk blir redet hver dag.....! hihi....!
sep 2004
Følger: 269 Følgere: 260 Heste: 10 Emner: 109 Svar: 1.694
hej
Kan desværre kun give høj til charlie, han er jo bare fin (:
hyggeligt du er herinde nu
maj 2005
Følger: 187 Følgere: 187 Heste: 14 Emner: 9 Svar: 63
Du behøver ikk slette dijn
feb 2005
Følger: 26 Følgere: 25 Heste: 2 Emner: 2 Svar: 6
Jeg kiggede bare lige forbi jer......
Går det bedre med ham nu ?
Nååå men jeg smutter igen... vi ses jo på mandag..
KNUZZZ
aug 2004
Følger: 58 Følgere: 59 Heste: 2 Svar: 2
underviser du stadig på KER?
Jeg har givet din hest 7
feb 2005
Følger: 26 Følgere: 25 Heste: 2 Emner: 2 Svar: 6
jeg vil selvfølgelig gerne være din ven herinde...
men hvordan viste du lige at det er mig??
hehe
knuzzz og ses
jan 2005
Følger: 71 Følgere: 66 Heste: 2 Emner: 2
jeg har lige givet din smukke dejlige hest et stort 7 tal vi ses nok søsterpandekage
dec 2004
Følger: 74 Følgere: 66 Heste: 2 Emner: 493 Svar: 1.885
Sikke en dejlig hest, har givet 7.
Håber du vil kigge forbi min:)
Knus
mar 2005
Følger: 67 Følgere: 70 Heste: 6 Emner: 564 Svar: 3.624
Erdet dig der rider hesten?
feb 2004
Følger: 14 Følgere: 13 Heste: 3 Emner: 49 Svar: 217
hest.... 7 herfra
aug 2004
Følger: 108 Følgere: 106 Heste: 2 Emner: 285 Svar: 1.472
sikke en udstråling.... sikke en selvsikkerhed... sikke muskler!
heheh.... håber i kommer ind sødte!
okt 2004
Følger: 16 Følgere: 15 Heste: 3 Emner: 2 Svar: 28
Nåårh oki..Nu har du fået fler velkomst point.. det var godt
dec 2004
Følger: 64 Følgere: 58 Heste: 2 Emner: 93 Svar: 648
Velkommen herfra.
feb 2005
Følger: 10 Følgere: 8 Heste: 4 Emner: 253 Svar: 1.222
----
okt 2004
Følger: 16 Følgere: 15 Heste: 3 Emner: 2 Svar: 28
Velkommen til
jun 2004
Følger: 69 Følgere: 67 Heste: 2 Svar: 3
jeg har budt velkommen
jun 2004
Følger: 69 Følgere: 67 Heste: 2 Svar: 3