{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Arabisk fuldblod (OX) Sass Castyren [Min part] 2002

1.079 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen hest er oprettet og stemt ind. Opret din egen hest

Mathilde E
Kvinde | 25 år | Oprettet: 31. dec 2014


Arabisk fuldblod (OX) Sass Castyren

Fødselsår:
2002
Højde:
Omkring 157 tror jeg.
Temperament
Han er en rigtig kælepotte men bliver super nemt forskrækket.
På folden kommer hans kælepotte side rigtig meget til udtryk ved at han kommer hen til mig og vil kradses på halsen eller maven.

På tur er han en engel! Super sød og dejlig.

Gangarter
Skridt: langt over middel. Hans skridt er den mest behagelige jeg har prøvet. Både med og uden sadel.

Trav: Middel. Hans trav er ret hoppende.

Galop : langt over middel. Hans galop er meget flydende og behagelig.Han er dygtig til galopansprin,
Stævner
Måske med tidligere ejere
Stamtavle
Køn
Vallak

Før han blev kastreret blev han far til et lille føl. Vi har desværre ikke kunne finde det men hvis i kender noget til det så send en besked
:) ;)
Bemærkninger
Jeg har kendt Sass i lidt over 8 år nu og redet ham i 7. Han er super dejlig sød og lækker at ride på. Vi laver natural Horsemanship ved Susanne Berg. Før han begyndte på natural Horsemanship havde han haft 12 hjem. Det er jo super meget for en lille dreng på kun 13 år. Derfor har han haft meget med i baggagen som vi er ved at rette op på. Han kan ikke lide trailere og han kan ikke lide spring, bom, regnvejr, sadler osv. Han er virkelig en tøsedreng, men på den gode måde. Vi arbejder med det og han bliver bedre for hver dag der går.

Tre hvide sokker <3

Vh Mathilde ;)

Kommentér på:
Arabisk fuldblod (OX) Sass Castyren
Annonce