Traver Kazoo *solgt* 2002
1.153 visninger
|
Oprettet:
Traver Kazoo *solgt*
Fødselsår:
2002
Højde:
ca.158
Temperament
Rolig at omgås, dog stadig opmærksom.
Gangarter
Behagelige gangarter, elsker at være på hende
Stævner
Hun er primært skovturshest, så ingen stævner.
Stamtavle
Mor: Veronica Dirt
Far: Rising Shadow
Far: Rising Shadow
Køn
Meget køn hoppe
Bemærkninger
Kazoo er solgt til en sød familie. Er sikker på hun får det som blommen i et æg - hun blev hentet d. 30/8 - 09.
Hun er en fantastisk hoppe, har aldrig startet løb. En super dejlig, livlig hest. En værre kælepotte, og et stort madøre. Mørkebrun uden aftegninger.. Gav mig altid super ture. Meget nem og samarbejdsvillig. Hun er primært blevet brugt til skovture de sidste 2 år. Dejlig personlighed og temperement, altid til at styre. Fantastisk tænd-sluk knap. tidl. ejer har kørt med hende på hyggeplan, hvor hun også dér var utrolig nem.
Kommer til at savne min lille racerbølle
Hun er en fantastisk hoppe, har aldrig startet løb. En super dejlig, livlig hest. En værre kælepotte, og et stort madøre. Mørkebrun uden aftegninger.. Gav mig altid super ture. Meget nem og samarbejdsvillig. Hun er primært blevet brugt til skovture de sidste 2 år. Dejlig personlighed og temperement, altid til at styre. Fantastisk tænd-sluk knap. tidl. ejer har kørt med hende på hyggeplan, hvor hun også dér var utrolig nem.
Kommer til at savne min lille racerbølle

Traver Kazoo *solgt*
maj 2005
Følger: 9 Følgere: 8 Heste: 3
Hej Anja, jeg tabte nr til hende Stine, så jeg aner ikke hvordan det går, rigtig øv. Skal vi tage en tur en dag og prøve at finde hende? Går det godt med dig?
mar 2006
Følger: 16 Følgere: 15 Heste: 1 Emner: 1 Svar: 6
Høj til smukke Kazoo, ved du om det går godt m hende?? kig forbi min hoppe ... Knus
jan 2007
Følger: 78 Følgere: 74 Heste: 2 Emner: 14 Svar: 53
Mange tak
mar 2006
Følger: 22 Følgere: 58 Heste: 9 Svar: 37
er givet til begge dine smukke heste.(har desværre ikke flere ekstra høje) Så har jeg været inde på dit galleri, og set alle dine flotte billeder af dine heste. Virkelig fine billeder.....
God Jul.
Hilsen Kate
jan 2007
Følger: 78 Følgere: 74 Heste: 2 Emner: 14 Svar: 53
Hej sandra, længe siden
Høj til begge dine fine heste .
nov 2007
Følger: 135 Følgere: 134 Heste: 3 Emner: 192 Svar: 2.557
hvis den er født i 2003 skal den starte med L men den har intet frysemærke fordi i 2003 begyndte man at chipmærke travheste i stedet.... fin hyp se gerne forbi min traver
jun 2006
Følger: 80 Følgere: 76 Heste: 4 Emner: 30 Svar: 207
håber i kommer godt ind : D
og sikke en skøn hest !
jun 2007
Følger: 16 Følgere: 14 Heste: 9 Emner: 1 Svar: 30
super søød.. hest
kig evt. forbi.
mar 2006
Følger: 102 Følgere: 86 Heste: 7 Emner: 11 Svar: 707
Har den ikke et frysemærke så du den vej kunne finde dens stamtavle