Haflinger Rubin !<3 2000
1.358 visninger
|
Oprettet:
Haflinger Rubin !<3
Fødselsår:
2000
Højde:
1,42 m. perfekt til mig! (;
Temperament
fantastisk, deeejlig opmærksom, men stadig rolig ! :D
Gangarter
fantastiske (:
Skridt: langsom, men behagelig (;
Trav: nem at sidde i, bare super god !:P
Galop: når man endelig får ham i galop, er den skide go'! :P
Jord: evt Hurtig ! :D
Skridt: langsom, men behagelig (;
Trav: nem at sidde i, bare super god !:P
Galop: når man endelig får ham i galop, er den skide go'! :P
Jord: evt Hurtig ! :D
Stævner
på vej, på vej.. :)
Stamtavle
kommer snart.. :P
Køn
SUPER smuk, vallak ! :´)
Bemærkninger
Rubin er en meget rolig pony, lidt små-rund (men det skal han jo være) ;D Rubin er meget madglad, og det kan som skrevet, ses på hans form ;) <3 Rubin er lidt gumpe-agtig, og glemmer nogle gange hans størrelse. <3 han kan også være en lømmel, både på bane og på tur! :P <3
__________________________________________________
21 Maj, red jeg på rubin uden sadel med Anne bagpå. Han var rigtig dejlig, og nem at have på tur.. vi fik både nogle travere og galopper :P + et bette buk evt ? ;D
__________________________________________________
__________________________________________________
21 Maj, red jeg på rubin uden sadel med Anne bagpå. Han var rigtig dejlig, og nem at have på tur.. vi fik både nogle travere og galopper :P + et bette buk evt ? ;D
__________________________________________________

Haflinger Rubin !<3
sep 2008
Følger: 45 Følgere: 43 Heste: 3 Emner: 151 Svar: 3.189
Tusind tak søde!
Du er bare den bedste veninde man kan få :-*
aug 2008
Følger: 84 Følgere: 90 Heste: 4 Emner: 94 Svar: 267
Ligger lige en ekstrahøj til søde Rubin (:
aug 2008
Følger: 17 Følgere: 16 Heste: 1 Svar: 5
hehe ja han er bare dejlig :P<3
jan 2008
Følger: 43 Følgere: 38 Heste: 9 Emner: 74 Svar: 604
Den SKØNNE pony!<3
mar 2011
Følger: 29 Følgere: 30 Heste: 1 Emner: 2 Svar: 13
smuk hafling..
høj til dig og din dejlige pony
kig gerne forbi...
aug 2007
Følger: 129 Følgere: 127 Heste: 5 Emner: 45 Svar: 297
ja det er det
okt 2008
Følger: 126 Følgere: 109 Heste: 1
wow, smuk pony, høj herfra.
kig forbi
jun 2008
Følger: 43 Følgere: 42 Heste: 2
Tak fordi du sagde velkommen til Leopold (: Har smidt en høj (:
mar 2008
Følger: 71 Følgere: 74 Heste: 4 Emner: 23 Svar: 108
taak<3 det er Emma der har taget dem:)
-dine er ogs rigtig fine:)
aug 2008
Følger: 17 Følgere: 16 Heste: 1 Svar: 5
tak hihi
sep 2008
Følger: 45 Følgere: 43 Heste: 3 Emner: 151 Svar: 3.189
fine nye billeder a smukke'dyret
jun 2008
Følger: 51 Følgere: 42 Heste: 1 Emner: 3 Svar: 5
super flot hest du har dig:) har givet høj til ham:) er du ikke veninder med Rikke Buus Toft? <33
mar 2008
Følger: 71 Følgere: 74 Heste: 4 Emner: 23 Svar: 108
heeh okay::D
mar 2008
Følger: 71 Følgere: 74 Heste: 4 Emner: 23 Svar: 108
kom lii til at tænke på om du ikk skulle ha oprette India her inde?:)
mar 2008
Følger: 71 Følgere: 74 Heste: 4 Emner: 23 Svar: 108
byder du ikk Siljan velkommen??:D
mar 2008
Følger: 71 Følgere: 74 Heste: 4 Emner: 23 Svar: 108
fine nya billeder:D<3
sep 2008
Følger: 45 Følgere: 43 Heste: 3 Emner: 151 Svar: 3.189
hold fast hvor er det fint, mange mange tak
sep 2008
Følger: 45 Følgere: 43 Heste: 3 Emner: 151 Svar: 3.189
orrh sys det er en F R Y D a vores heste skulle blive såså gode venner
Det er sgi da alt for lækkert.. ;D
sep 2008
Følger: 45 Følgere: 43 Heste: 3 Emner: 151 Svar: 3.189
nuurh, Fie & rubin til undervisning, hvor er vi søde
apr 2008
Følger: 76 Følgere: 71 Heste: 4
sød hypper kig gerne forbi mine
høj herfra
jun 2007
Følger: 97 Følgere: 94 Heste: 2 Emner: 16 Svar: 242
-flotte vinter billeder:)
mar 2008
Følger: 71 Følgere: 74 Heste: 4 Emner: 23 Svar: 108
det er bare i orden:P
aug 2007
Følger: 129 Følgere: 127 Heste: 5 Emner: 45 Svar: 297
så du havde skrevet til en om hendes hest står på rom rideklub
mar 2008
Følger: 71 Følgere: 74 Heste: 4 Emner: 23 Svar: 108
1000 tak:P
aug 2007
Følger: 103 Følgere: 120 Heste: 2 Emner: 664 Svar: 3.096
har givet høj !
Kig forbi min haflibger og mit fotoalbum med kreative ting
Laver ting til andre...efter deres behov
feb 2008
Følger: 90 Følgere: 80 Heste: 4 Emner: 4 Svar: 35
Velkommen!
Smed en høj ;D
Dejlig Haflinger..
Kig forbi mine ponyer?
okt 2007
Følger: 45 Følgere: 39 Heste: 2 Emner: 96 Svar: 1.504
Sød Haflinger..
Med super fedt navn ;D
okt 2007
Følger: 35 Følgere: 32 Heste: 2 Emner: 5 Svar: 4
.. sikke fin den er (:
Lise R & jeg er enige (:
- bar skriv når i kommer ind (:
- så bedømmer jeg gerne (:
feb 2008
Følger: 19 Følgere: 16 Heste: 2 Emner: 4 Svar: 25
Fin pony.
Kig evt forbi min med en bedømmelse, når i kommer ind