{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  værste trailer oplevelse med hest,!
  • #1   8. aug 2007 ?? baglens ud af traileren? det gør de da altid??

  • #2   8. aug 2007 Hmm.. tror det var til et stævne hvor der var en hest der splittet hele traileren ..! smiley
    Min veninde mde matsjo her inde fra kan få sin til at bakke op i en trailer;o)


  • #3   8. aug 2007 ja, men altså hun stod baglens ud af traleren eller hun stejlede og slam så lagde hesyten på jorden, for den kunne ikke holde balancen,,

  • #4   8. aug 2007 Ikke sket med vores egne heste.

    Men en unghest vi skulle transpotere fra dyrskue , røg op over bommen i traileren og kæmpede sig løs oppe foran, i en enmdnstrailer.
    Husker ikke hvordan hun kom fri, det var slemt smiley
    Politet stod og hjalp til at trafikken ikke generede..

    Puha, det var ik rart den lille pony fik skræmmer over alt, lille stakkel smiley



  • #5   8. aug 2007 Katrine, det forstår jeg altså ikke. (x

  • #6   8. aug 2007 ingen smiley

  • #7   8. aug 2007 Da leda var ved at blive slået ihjel af en anden hest, den gik virkelig til angreb på hende inden i trailen kastede sig til siden fordi den prøvet at vælte hende så vi måtte havde leda ud på en motor trafik vej, nøj jeg var så bange for hun ville komme til skade smiley

  • #8   8. aug 2007 .. Men så at en hest der hvor jeg står skulle op i en trailer, og så gik den lige igennem rampen med det ene forben. Den havde heldigvis transportsgamacher på så den slap med forskrækkelsen

  • #9   8. aug 2007 nej, hun stejlede ikkke som sådan, ved ikke lige hvordan hun gjorde, men altså hunb røg ihverfald over på ryggen,,

  • #10   8. aug 2007 Heldigvis ikke rigtigt nogle. ud over Glorija rejste sig i traileren, og fik forbenen over bommen foran. Typisk hende :o)
    men hun går ikke i panik, men stiller sig og venter på nogle gider hjælpe hende fri :o)


  • #11   8. aug 2007 ingen med lucas xD..
    hehe, han er en doven skid xD.
    han går ike selv op, men bare en hånd på røven og han følger med xD .


  • #12   8. aug 2007 Jeg har ikke prøvet noget specielt slemt med mine, men engang jeg var ude at kigge på til stævne var da en lille hvid pony hvis ene ben røg igennem bunden på traileren lige da de skulle til at bakke den ud.. Der skete vist ikke noget alvorligt. Hvad jeg ikke forstår er at hesten bare sad helt stille i stedet for at prøve at kæmpe sig fri. Men hvis den havde prøvet på det, havde den nok også brækket benet smiley

  • #13   8. aug 2007 ved ikke om det her er så forferdeligt. men den ene traver vi har skulle vi ha med til et stort løp. Skulle løpe mod nogen af norges bedste travere. Han stod uroligt på turen derover(ca 2 timer) og da jeg tog ham ud hvade han sår på røv og skulder og diverse andre steder fordi han har stået og kastet sig mod vægen i traileren. vi havde en madras på baglemmen så han ikke skulle sparke.

    På vejen hjem skulle sjefen ta madrassen på siden af traileren og så gjorde han udfald(angrep) mod sjefen samtidig som han sparkede mig lige på låret:S

    Vi skulle så ha noget at spise inden vi kørte helt hjem og vi stoppede på en tankstation/kiosk/spisested.

    Hesten stod så uroligt at hele den store bil gynget(chevy silverado tror jeg det er) Var nogen personer som ikke kunne li det og var litt beruset og de begyndte at gå ind i traileren til ham og stod og peget på os mens vi sad og spiste. Syns det var meget ubehageligt at bli beskyld for dyreplageri.

    Efter det er han blevet sendt med lastebil hvis vi skulle på løp langt væk(tror jeg) og der står han roligt.

    Freddy blev jo købt ind til nettop at holde den hest med selskap i traileren


  • #14   8. aug 2007 ved om en gammel mand som havde mange fjordheste før som han lånte ud og sånnt. En af hestene kom hjem med et transportfirma. Hesten fik benet i klemme mellem traileren/lastebilen og lemmen og benet røg tvers af:S

  • #15   8. aug 2007 da zappa kom underbagbommen men ikke kunne komme helt under jeg stod foran i traileren og døren var lukket

  • #16   8. aug 2007 har faktisk slet ikke lyst at fortælle det, så væmmeligt synes, jeg at det var (har oplevet flere forskellige ting). Men det går i det mindste fremad nu :o)

  • #18   9. aug 2007
    Det var den gang vi lige havde haft shiva til dyrlaege. Laesning henne ved dyrlaegen havde gaaet helt fint, saa da vi kommer hjem til stalden gaar jeg ind til hende og binder hende op. Saa jeg staar med hende i grime og traektov. Saa raaber jeg til min mor at hun kan saenke rampen(saadan goer vi altid). Saa det goer hun saa og da hun skal til at tage bagbommen af, saa beslutter shiv sig for at ville ud og det skulle vaere NU. Saa hun saenker ryggen og begynder at bakke ud, jeg troede serioust hun ville braekke ryggen. Da hun var kommet hele vejen ud havde hun ikke mere haar tilbage paa hele ryggen, da hun havde skrappet den mod bagbommen.

    Vi ved ikke hvad der fik shiv til at ville ud her og nu, men efterfoelgende var hun ikke glad for a gaa i trailer igen. Indtil vi fik hjaelp af en helt fantatisk dame, der paa 1.5 time fik shiv til at elske traileren. Og fra den dag har jeg ALDRIG haft problemer med traileren 7-9-13


  • #19   9. aug 2007 Det var nok da en af vores heste engang faldt i traileren, vi opdagede det da vi kom ud til underviseren der mente at de larmede mere end de plejede. Vi fik ham dog ud, uden der skete noget(kun små sår)..

  • #20   9. aug 2007 Vi mistede engang traileren på vej til stævne. Man troede bare ikke sine egne øjne - vi havde jo holdt øje med den på hele turen, men da vi så parkerede på pladsen, var traileren bare væk. Den havde koblet sig selv af i et sving 200 m. før pladsen. Hestene stod heldigvis bare og gnaskede hø, men vi fik nogét af et chok!

  • #22   9. aug 2007 vi kørte i en tralier på vej til stævne,, da vi skulle have læsset dem af åbnede min venindes far trailerrampen før vi havde bundet dem op :I så rex valgte at løbe baglæns og springe træktovet og grimen og kom ned under bommen så det eneste der var i traleren var hans has og hoved,, jeg kan godt love jer for at vi fik travlt med at åbne bummen og ud kom han,, jewg trak rundt og tjekkede ham og ingen skade, men så kom min veninde hen og sagde at han bløder på benet og løftede halen og han havde fået en lang rift ned af benet, det skal siges det var mit første stævne og 3 gang han blev transpotereret x´(

  • #23   9. aug 2007 det var nok da den ene pony trådte igennem trailersiden ned til hjulet.. han havde gudskelov gamacher og dækken på .. dækkenet redede han fra et åbent sår på låret.. det var brændt total i smadder ,, og gamacherne gjorde at han ik fik et kæmpe kødsår på benet.. få millimeter mere og han skulle havde været syet .. /: , og ironisk nok var det den 1. april (sidste år)...

  • #24   9. aug 2007 min er da min 700 kg'et hest satte sig ned inde i traileren. så sprang torvet og så fik min far den der jernklips ( på træktorvet) i knoglen fordi det splintres.. ret psyko!

  • #25   9. aug 2007 Jennie - : min ene pony , hver gang han kører på motorvej står han og sover så der kan man også mærke det konstant fordi han svejer fra side til side d:

  • #26   9. aug 2007 jennie - : når man er van til det tænker man ik så meget over det.. men i startet var det også sån lidt.. WHAT? hvad sker der lige, hvorfor gynger den sådan !? og så også fordi vi var bange for det var ved og ske et eller andet efter han har gået gennem traileren ..

  • #27   9. aug 2007 er for nylige hvor canto havede vært på dyrhospital, hvor han var halv bedøvet og var ved og vælte.. der er ikke sådan sket noget meget slemt.. vi kører ikke så meget med trailer..

  • #28   9. aug 2007 han var ved og vælte der han skulle læsset.. vi kørte først der har var vågnet op..

Kommentér på:
værste trailer oplevelse med hest,!

Annonce