{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
780 visninger | Oprettet:

For eller Imod ?? {{forumTopicSubject}}

Ja , hvor vidt er i for eller imod aktivsdødshjælp??
og hvorfor ??


Min mening ..

Jeg er helt bestemt FOR .. uden tvivl , alle og en vær skal dog ikke ha mulighed for at bruge det.. men dygtige lægeren der forstår at bruge det, og bruge det rigtig skal ha lov til at bruge det.. jeg ønsker ikke se nogen fra min familie ligge og lide , fordi vi i Danmark ikke må brug aktivdødshjælp .. det noget pjat ..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  For eller Imod ??
  • #1   27. jan 2009 Det er et meget etisk svært spørgsmål... Jeg er sygeplejestuderende og vi har selfølgelig debateret det en del... Det er sådan en ting man aldrig kan blive enige om...

  • #2   27. jan 2009 Jeg syntes det burde være et valg. Ligesom donor er et valg man kan træffe. (: Mener at man i rette tid skal traffe valget om man ønsker aktiv dødshjælp vis det skulle blive en realitet, men ikk at det er familien der giver det. Det ska udføres af kvalificeret mennesker som ved hvad de gør.

  • #3   27. jan 2009 Jeg er også for, hvis man er døende og bare kan ligge og lide ville det være betryggende at vide man kunne få hjælp til at sove stille og rolig ind.
    selvfølgelig kan jeg også godt se problematiken i det, da man jo "slår ihjel" ved aktivdødshjælp.


  • #4   27. jan 2009 *Min Zaco* Vi savner Chasser... S