{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
590 visninger | Oprettet:

Stævne for første gang. {{forumTopicSubject}}

Jeg har redet i mange år,men har aldrig startet et stævne. Nu har jeg fået tilbudt at starte på ham jeg passer her den 2 weekend i nov, men ved bare ikke om jeg "tør". Vælger jeg at starte skal jeg ride en lc2 ( ingen tvivl om jeg kan ride det) men kunne bare godt tænke mig at starte en letter klasse her første gang. Er også bange for jeg ikke kan huske programmet, tid til at træne uden ridehal. Pyyh undskyldninger har jeg nok af. smiley Men tør jeg?
Havde det nu været såen jeg skulle starte et travløb ville jeg nok ikke være så nervøs, men her skal jeg jo huske hvornår og hvor jeg skal hvad samt at kræet skal gå pænt. Må faktisk ikke træne programmet med ham jeg skal ride for så husker han programmet og laver fejl. smiley
Nå hvad syntes I skal jeg ta springet og starte eller ???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stævne for første gang.
  • #1   22. okt 2013 Jeg er heller ikke stævne rytter. Men sprang ud i det på den dsp jeg rider. Jeg rider noget LB til træning, og startede en LC1 til stævne. Super fed følelse bagefter, men surt at flere startede dere dyre heste i så lav en klasse.
    Men jeg klarede det, og både hesten og jeg havde en kanon dag smiley gør det!

• #2   22. okt 2013 jeg synes du skal gøre det! lc2 er ikke et specielt svært program og kraver ikke meget af hverken rytter eller hest og det værste der kan ske er at du rider forkert og så ved du det til næste gang smiley

• #3   22. okt 2013 Var også nervøs For programmet, trænede det tre gange og ellers kun øvelserne dertil. Jeg var virkelig nervøs, som skulle jeg til en eksamen, men det gik det hele og vi fik en god tur :-))

• #4   22. okt 2013 Ja ved det og syntes heller ik programmet er svært, hjalp ejer med at træne hesten sidste gang hun startede en lc2. Hmm..... smiley

• #5   22. okt 2013 Altså en lc2 er ikke så slem.
    Prøv at tænk på hvad det værste der kan ske er. Dig og hesten får en oplevelse ud af det, går det ikke godt, jamen så kan man altid forsøge sig igen en anden gang smiley

• #6   22. okt 2013 Det mest frygtelig er jo ældre jeg bliver jo mere kylling bliver jeg. smiley
    Har 14 dage til at tænke, men for pokker der skal godt nok trænes alle de lyse dage.

• #7   22. okt 2013 Dage = Timer smiley

• #8   22. okt 2013 Det eneste du skal i en Lc2 er at ride total basis grund ridning og ingen krav om at hesten skal bukke nakken eller lign. smiley

Spring ud i det! Se ikke stævner som en frygt eller som at du skal ud og vinde over alle de andre nej - stævner er træning hvor du viser hvor langt dig og hesten er kommet og glæd dig! smiley
    Hvis det kan hjælpe dig så kig Rasmus Baggers side på facebook han ef min Gud!

• #9   22. okt 2013 Haha sådan havde jeg det nøjagtig også med spring, kan huske dengang jeg ikke tænkte over 100 centimeter spring, som man bare hoppede uden at tænke afstand. Nu hvor man så er blevet "god" til afstande, så tør man knap springe 80-90 -.-'

• #10   23. okt 2013 Red også mit første stævne her for nogle uger siden og jeg var pisse nervøs!:O men så besluttede jeg mig at tænke sådan på det- man behøver ikke at vinde sit første stævne, og det hjalp.
    Jeg øvede det et par gange med kenobi (min hest) men trænede mest øvelserne for hvis hesten lærer programmet udenad kan de godt finde på at tage styringen på banen fordi de er sikre på hvad de skal:/ men ellers 'legede' jeg hest og fandt en fodboldbane (du kan også bare korte noget af en eng) og øvede programmet, så videoer af de programmer jeg skulle ride:)
    Da jeg så blev kaldt ind på banen gik jeg fuldstændig i sort og kunne lige pludselig ikke huske banen... Men det kunne jeg inderst inde jo godt jeg var bare for nervøs til at tænke klart:) så bare bli ve:)

Kommentér på:
Stævne for første gang.

Annonce