{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opsaldet i Traileren!
  • #1   4. jan 2014 i tilfælde af en ulykke, tror jeg de fortryder!

• #2   4. jan 2014 Jeg har kørt med sadel på min hest, men kun hvis vi skulle køre ganske kort. Kunne aldrig drømme om at køre med en fuldt opsadlet hest, altså både sadel og trense.

• #3   4. jan 2014 Bastian har sadel på i traileren når vi ikke skal køre så langt, da han hopper rigtig meget rundt når vi når frem smiley smiley

• #4   4. jan 2014 Jeg har kun kørt med sadel på min pony, hvor hun højest kørte i 10 min.
    Men jo, det er ret farligt når den er fuldt sadlet op!

• #6   4. jan 2014 Lige præcis. smiley

• #7   4. jan 2014 Dybt uansvarligt! Vil jeg satme aldrig gøre! Om jeg så kun skulle køre 300 m. Ville jeg ikke gøre det.

• #8   4. jan 2014 Jeg ville aldrig gøre det, om det så er en tur på 10 minutter, man ved aldrig hvad der kan ske.. Det er direkte uansvarligt

• #9   4. jan 2014 Vi køre med sadel på mår vi skal i ridehallen eks. 3 minutter væk. Min hest vil ikke være bundet og hopper og danser fordi deres skridt maskine larmer. Det er nemmest sådan og han er ligeglad. Gjorder det samme med ponyen. Tager altid sadlen af på vejen hjem. Men ville aldrig køre med den længere end det vi gør smiley

• #10   4. jan 2014 Ja det har jeg gjort mange gange smiley Men kun på korte distancer til ridehus, da jeg ellers skulle sadle op udenfor mens det regnede. Og hvem gider lige det.

• #11   4. jan 2014 Altså en sadel kan der vel ikke ske noget ved, hvis der er overtræk på og stigebøjlerne ikke er i risiko for at sidde fast smiley Men jeg ville være bange for at min pony smadrede sadlen hvis og stod for uroligt...

• #12   4. jan 2014 Kun fordi noget er nemmere for os, betyder det ik det ik er uansvarligt smiley
    Dem min hest står ved gør det os tit men derfor dømmer jeg dem ikke, selvom jeg ikke syntes det er fair kun fordi det er nemmere eller hesten ik står pænt andre steder, det viser jo bare hvor lidt hesten har lært at slappe af smiley og det er ikke hestens skyld så i stedet for at bruge så meget tid på at sadle op før man kører lær hesten at slappe af i alle situationer smiley det kan man godt smiley

No offense...

• #14   4. jan 2014 Hanna: WOW du dr snæver synet! Har du prøvet at sadle op i mørke i regnvejr med en pivende skramlende skridt maskine og en kæmpe hest der har fundet ud af at hvis den rykker hårdt nok i snoren knækker den. Den har givet mig hjernerystelse 3 gange på 1/2 år fordi den har fået den ide. Hvis man holder den og den vil bakke fordi den bliver bange bakker den bare og bliver ved. Den har smidt en sadel på jorden ved at gøre sådan trods en holde den. Forstår ikke det uansvarlige i at gøre med sadel på? Den sidder over skillerummet og nærmere sig ikke siderne på traileren? Nogen der vol forklare det uansvarlige i det?

Det er langt nemmere at stå hjemme med den. Til undervisning (2 gange om ugen) og til stævner sadler vi op der ude fordi der er langt og synes det synd den skal stå med sadel på i en halv time 3 kvarter.
    Ser virkelig ikke jeres problem ud over i virker uvidne og snæversynet i jeres brækninger - og ja er faktisk ret irriteret over jeres kommentar og det blive i også over min for i mener præcis det samme om mig som jeg gør om jer - jeg ved det smiley

• #16   5. jan 2014 Har oplevet én gang hvor nogle jeg kendte kørte med en hest fuldt opsadlet og med trense og det hele, til undervisning. De tog hjem igen på samme måde..
    Uansvarligt, simpelhent.
    Utrolig uansvarligt..plus man kunne godt lide tage sadlen af efter en times springundervisning .__.

• #17   5. jan 2014 uanset om jeg så skulle have hesten i traileren op og vende og ned igen, ville den hverken have sadel eller trense på.. det er for mig at se dybt uansvarligt..

• #18   5. jan 2014 Jeg synes det er uansvarligt..
    Det kan skade hesten..
    Og hvis det mindre uheld er ude har jeg heller ikke 20.000 til en ny sadel hvis dyret vælger at smadre den

• #19   5. jan 2014 Hvad er grunden til at det er uansvarligt? Hvis hesten er rutineret og vant til at køre, så sker der ikke noget ved at den har sadel på i traileren. Der kan ske uheld uanset om den har sadel på eller ej, og hvis det skulle ske et slemt et, så tror jeg ærlig talt ikke at det er sadlen det afhænger af.

Jeg har kørt mange gange med min gamle springhest opsadlet og har aldrig har haft problemer.

• #20   5. jan 2014 Problemet er at hesten godt kan bliver forskrækket i traileren eller få rykket sig så den måske kommer til og side fart og der er chance for den kan komme til skade.

Jeg sys personligt det er uansvarligt selv nå det en lille tur for der kan lige s ment ske noget på en lille tur som en lang.
    Men det så bare min mening. Og hvis man virkelig ike kan sadle sin gest op et fremmed sted ved man da hvad man burde gøre nemlig træne med den for det er mangel på opdragelse rent ud sagt.

• #21   5. jan 2014 Uanset om hesten er rutineret eller noget, så kan den stadig komme til skade lige så meget som dem der ikke er rutinere kan!

• #22   5. jan 2014 Hvis der sker et uheld kommer hesten nok ligeså meget tilskade uden sadel som med. Man sørger jo for at have overtræk på sadlen så hesten ikke kan hænge fast i den.
    Trensen er noget andet, for her kan hesten hænge fast i bidet og dette kan virkelig være farligt.

• #23   5. jan 2014 Stine: Kan godt forstå dit problem, min var ik anderledes dengang jeg fik hende der kunne hun ik engang stå bundet i 5 min uden at ødelægge alt omkring sig og hende selv også hjemme i stalden. Så jeg ved hvordan du føler dig og har det, men det er ingen undskyldning for at det er manglende træning også med lyde, self. kommer sådan noget ik på en dag men tro mig det betaler sig at investere tid i tillids træning og i at hesten står stille i alle situationer. Det er bare masser af træning og øvelse og jeg ved godt du ik har tid at stå i en time før undervisning eller noget men så må du altså bruge nogle ekstra timer om ugen hvor du bare tar hende ud et sted hvor hun er utryg så hun vender sig til det, hvis det altså ligger i din interesse at din hest engang lær det. Jeg siger også jeg ik dømmer folk for at de ik har lært deres heste at slappe af du gør det bare som du syntes men jeg siger bare der er en anden vej for alle heste smiley

• #24   5. jan 2014 Jeg kan ikke se det uansvarlige i at hesten har sadel på i traileren, hvis sadlen er forsvarligt fasspændt, stigbøjlerne sat rigtigt op, og hesten har et dækken udenover.
    Der er ikke noget som sadlen kan hænge fast i.

For at undgå ulykker gælder det om at tænke sig om og forudse ulykker før de sker.... Og her ser jeg altså ingen potentielle ulykker, men bare folk der tror at ting de ikke er vant til at praktisere, dermed er forkerte....

• #25   5. jan 2014 Som Karen kan jeg heller ikke se det uforsvarlige i det - hvad skulle den kunne hænge fast i? I har da forhåbentligt ikke noget der sidder og stikker ud nogen steder i traileren?

Noget helt andet er så, at jeg er meget øm over mine sadler, det er gode sadler og de har kostet mig mange penge, så jeg ville ikke bryde mig om at lade hesten stå med dem under kørslen

Kommentér på:
Opsaldet i Traileren!

Annonce