{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
487 visninger | Oprettet:

Distrikt og regler {{forumTopicSubject}}

Vi er helt nye i distriktsstævne livet...skal til det første stævne i marts måned.

Den klasse min datter skal starte er en LB3 men den har 3'er ponyer som første prioritet, altså klassen bliver fyldt op med 3'er ponyer først og er der plads så må der være 2'ere og 1'ere i klassen.
Min datter rider 1'er pony....hvad nu hvis hun er den eneste 1'er pony hvordan så...altså jeg mener SKAL klassen så deles op i 3'ere og i 1'ere ?
Jeg spørg fordi når det samme er sket til udvidet så har man jo bare redet mod hinanden uanset kategori eller også har man sagt at 1'er ponyen rider mod dem der f.eks. rider La og så rider på procenter i stedet...men hvordan er reglerne til distriktsstævner ?
Jeg har læst reglementet igennem (flere gange) men synes ikke specifikt jeg kan finde lige netop det her...
smiley smiley smiley
Grunden til den har 3'er ponyer som prioritet er at 3'er ponyer for at kunne blive kvalificeret til sydjysk mesterskab skal ride 2 x LB3 til over 60% på distriktsplan og da der ikke er mange distriktsklasser i LB så har man nok valgt at sige at så har 3'erne første ret uanset hvor sent de melder til stævnet smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Distrikt og regler
Kommentér på:
Distrikt og regler

Annonce