{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.443 visninger | Oprettet:

AH - mistet endnu en sponser! {{forumTopicSubject}}

Hej

Har i hørt det om at Linsmark (som levere udstyr til hesten og rytterne) også har opsagt deres sponsoraftale? Ikke alene har Equsana gjort nøjagtigt det samme!

De har gjort nok udelukkende af billederne af Akeem Foldager til Åbent Hus-Arrangementet på Helgstrand Dressage smiley

Hvad synes i om det?

Jeg mener selv at det er godt at folk for at vide hvordan han er som rytter og 'sportsidol' for rigtig mange unge dressurryttere.

- Mathilde

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  AH - mistet endnu en sponser!
  • #1   26. apr 2014 Wauw han er virklig begyndt at miste sponsor aftaler.

• #2   26. apr 2014 Dorte: Gad vide hvornår han stopper med at skade heste og indser at det er hans egen skyld mht. de mistede sponsorer

• #3   26. apr 2014 Nu er der jo ikke tale om flere episoder manden har skadet heste, det er denne ene episode der har været tale om.. Synes godt nok der bliver trådt på en mand, der i forvejen ligger ned.. Manden har lavet en fejl, erkendt det og rettet op på det.. Han har forstået pointen, og at det var noget skidt, hvorfor så blive ved med at jogge i det, jeg forstår det ikke helt

• #4   26. apr 2014 Det er ret old news smiley

BMW har også opsagt deres sponsor aftale, og det samme har ingdams

• #6   26. apr 2014 jeg kan på sin vis godt forstå at man opsiger sponsor aftalerne, de risikerer jo at folk begynder at boykotte dem.
    Men som Mitte < 3 skriver har han jo erkendt sine fejl og indgået aftaler med DRF og lover at rette op på det.

Men kan godt forstå at firmaerne for deres egen skyld opsiger deres aftaler for ikke at miste kunder

• #7   26. apr 2014 Tina: hvor læser du det? Det vil jeg gerne have et link til. Jeg har aldrig hørt om andre episoder, og han er vel ikke en mand der kan skjule mishandling, formoder jeg

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #8   26. apr 2014 Når alt er glemt og lagt på køl igen, så kommer de tilbage som hans sponsorer smiley

• #9   26. apr 2014 Mitte: Google du Andreas Akeem Herning 2013..... Manden er kendt for at spore hestene og give blå tunger...

• #10   26. apr 2014 Passier holder også afstand fra ham nu... Må godt nok være træls for ham, dem der giver ham tøj til ham selv og hestene, dem der giver ham foder til hestene og dem som giver ham sadler... Gider ham ikke mere, bliver en dyr omgang for ham smiley

• #11   26. apr 2014
    https://da-dk.facebook.com/tv2nord?filter=2
    Det er ikke første gang at Andreas Helgstrand sættes i forbindelse med dyremishandling. Det samme skete i oktober 2012 til Dansk Ride Forbunds Championat i .... Hvor der blandt andet står, at han blev udelukket fra en klasse, pga hul i ...

• #12   26. apr 2014 Det eneste jeg kan se, er et hul fra sporen på Matine.. Jeg er helt enig i, at det ikke er acceptabelt. Men ligefrem at anklage manden for at være dyremishandler og svine han til, som nogen har gjort efter denne episode, det finder jeg helt forrykt... Han har lavet en fatal fejl og erkendt det, stået frem og gjort hvad der skulle til for at rette op på det. Jeg hører ikke til flertallet, for jeg synes det er kommet langt ud... Jeg mener han har fået en lærestreg

• #14   26. apr 2014 Husk kilde anvisning når i hænger folk ud, det kan hurtig virke utroværdig hvis i ikke kan henvis til en artikel hvor det står. Alle kan jo komme med påstande om at sponsorer er faldet fra så husk kildeanvisning det er ikke nok bare at høre ting og så bringe det videre det er sådan at falske rygter bliver til.

• #15   26. apr 2014 Sponsorene er jo nødt til at hoppe fra, fordi så mange ser dårligt på ah nu - og så mister de kunder hvis de støtter ham.
    Men jeg synes sgu det er synd. Han lavede en fejl og har erkendt det - men har andre ikke også gjort det??
    Selvf er det ikke ok det han gjorde men synes han har fået sin straf.. Stop dog med at nedgøre ham mere,. Men vi mennesker elsker jo at ha noget på andre som vi kan presse dem helt i afgrunden med.

• #16   26. apr 2014 Jeg synes det er så FEDT at man begynder at værdsætte, og sætte dyrenes helbred og tarv FØR resultater. At man ikke accepterer mishandling (FOR DET ER DET DETTE ER!) selv på topplan. Man er NØDT til at starte i toppen hvis man skal have bugt med problemet og jeg synes det er fantastisk der bliver reageret på dette. smiley Der hjælper heller ikke at få bugt med et narko problem ved at gå efter de nederst. Politiet er ude efter toppen hvis man skal gøre en forskel! Ikke anderledes end her. Så jeg jubler HVER gang der bliver en konsekvens af rytteres dårlige ridning LIGEMEGET HVEM det er! Og når dette sker får jeg troen på at vi kan få bugt med den dårlige ride stil og at verden bliver et bedre sted for hesten. smiley
    Mvh TT

• #18   26. apr 2014 Kun mig der tænker at han bliver hængt ud fordi han er kendt?

For skal man være helt ærligt, har jeg da set mange små piger sidde og losse til deres ponyer med spore - har da også set store piger der skulle lades som om de havde styr på det, men som også sidder og losser til...
    Vi gør alle sammen noget forkert, prøv du at sætte dig i en ridehal fra morgen til aften, det er utroligt hvor mange ryttere der ridder deres hest under lod, losser til med sporer eller pisk.

Og alle de der horsemanship ryttere der mener de gør alt rigtig ved at ride bidløs og uden sadel, uden pisk og spore og alt muligt - de laver altså også mange fejl! Så mange sidder og holder stramt i hackamoren, hopper op og ned på ryggen fordi de ikke kan side fast, eller sidder og flår og hiver i cordeon fordi de ikke ved hvordan den skal bruges...

Alle begår fejl, men vi hænger alle sammen ham den kendte ud... - Ligesom Tina Lund, hun bliver hængt ud fordi hun presser sine heste for hårdt osv. men helt ærligt, hvor mange springryttere har ikke presset deres hest lidtttt for meget for at det skulle se smukt ud for træneren, vennerne, eller bare de andre i ridehallen...

Alle laver fejl en gang i mellem, men det er kun de kendte der er dyremishandlere...

• #20   26. apr 2014 Nej self ikke! Men jeg mener at man altså også burde se lidt ind af, INDEN man kalder folk for svin, stodder, idiot og alt muligt andet...

• #21   26. apr 2014 Mitte: Andreas har blandt andet været med i et sportsprogram, for at forsvare nogle videoer hvor han saver Matiné ned/stiller den meget kraftigt fra side til side, hvor den har kandar på, her forsvare hans far ham, med at det blot er for at stille hesten og gøre den smidig. Så er der episoden med hul i siden. EM 2013, ja man kunne blive ved. Endvidere hvis man kigger på hans salgs heste går de alle under lod og er redet på en måde jeg overhovedet ikke bryder mig om.
    Jeg synes det er på tide at han får sig en ordenlig lære streg, for alle de andre gange er han sluppet let og elegant udenom. Jeg synes på ingen måde at det er i orden at han er blevet truet på livet, men synes det er forståeligt at nogle af hans sponsor har sagt ham op, håber det kan få ham til at indse at det ikke er hans udstyr der er noget galt med, men hans ridning, hvilket han nok inderst inde godt ved. smiley

• #22   26. apr 2014 Selvfølgelig skal han ikke trues på livet og så videre.... Men manden har redet sådan i mange år og nu skal det sq have en konsekvens.... Så jeg klapper i mine hænder over sponsorere ryger fra nu, for det eneste man kan ramme denne type mennesker på er på pengepungen!!

Man skal aldrig vende det blinde øje til når man ser mishandling eller overgreb på dyr, uanset om det er lille Lise på rideskolen eller AH.... Det bør have konsekvenser for ALLE når de ikke behandler deres dyr hensigtsmæssigt og dette er starten på noget smukt, med AH der endelig får én over fingrene, for resten af landets heste!

• #23   26. apr 2014 Jeg får aldrig ondt af den mand uanset hvor mange verbale tæsk han får, jeg sidder og klapper i mine små hænder hver gang der ryger en sponsor .
    Han er et skræk eksemplar .
    Og det gør det altså ikke bedre at andre heste også bliver pint .
    Bild mig da ikke ind at en staldpige ikke gør hvad chefen forlanger, ergo biddet skulle sidde sådan ifgl. hr. Helgstrand .

• #24   26. apr 2014 Det var vi da ret enige i, Jeanette H . smiley .

• #25   26. apr 2014 Jeg synes altså det er lidt synd for manden, at det kun er ham der kritiseres.
    Jeg siger slet ikke at det er i orden hvad han gjorde, men han er jo slet ikke alene.
    Jeg har endnu ikke set en toprytterne som jeg synes rider pænt og med hensyntagen til hesten. Hvis man vil være med på toppen, duer det ikke at ride med løse tøjler ol. Det er som med cykelsport og doping - uden doping vinder du ikke.

Jeg synes man burde kigge meget bredere g ændre reglerne og dommernes vurderinger, så det er andre krav der er til ridningen. Hvis det ikke blev belønnet med høje karakterer at hesten næsten kysser sin bringe, så var der nok flere der ikke ville ride sådan.

Kommentér på:
AH - mistet endnu en sponser!

Annonce