1.443 visninger
|
Oprettet:
AH - mistet endnu en sponser! {{forumTopicSubject}}
Hej
Har i hørt det om at Linsmark (som levere udstyr til hesten og rytterne) også har opsagt deres sponsoraftale? Ikke alene har Equsana gjort nøjagtigt det samme!
De har gjort nok udelukkende af billederne af Akeem Foldager til Åbent Hus-Arrangementet på Helgstrand Dressage
Hvad synes i om det?
Jeg mener selv at det er godt at folk for at vide hvordan han er som rytter og 'sportsidol' for rigtig mange unge dressurryttere.
- Mathilde
jun 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 13 Svar: 62
apr 2013
Følger: 62 Følgere: 52 Heste: 1 Emner: 54 Svar: 1.375
dec 2008
Følger: 17 Følgere: 20 Heste: 7 Emner: 6 Svar: 643
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 200 Heste: 7 Emner: 1.490 Svar: 12.053
BMW har også opsagt deres sponsor aftale, og det samme har ingdams
mar 2011
Følger: 15 Følgere: 16 Heste: 4 Emner: 154 Svar: 2.130
Men som Mitte < 3 skriver har han jo erkendt sine fejl og indgået aftaler med DRF og lover at rette op på det.
Men kan godt forstå at firmaerne for deres egen skyld opsiger deres aftaler for ikke at miste kunder
dec 2008
maj 2007
Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
sep 2007
Følger: 181 Følgere: 203 Heste: 7 Emner: 68 Svar: 6.065
feb 2007
Følger: 100 Følgere: 104 Heste: 10 Emner: 5 Svar: 933
jul 2011
Følger: 25 Følgere: 23 Heste: 1 Emner: 4 Svar: 58
https://da-dk.facebook.com/tv2nord?filter=2
Det er ikke første gang at Andreas Helgstrand sættes i forbindelse med dyremishandling. Det samme skete i oktober 2012 til Dansk Ride Forbunds Championat i .... Hvor der blandt andet står, at han blev udelukket fra en klasse, pga hul i ...
dec 2008
sep 2008
Følger: 30 Følgere: 27 Heste: 2 Emner: 8 Svar: 111
jan 2011
Følger: 19 Følgere: 51 Emner: 100 Svar: 591
Men jeg synes sgu det er synd. Han lavede en fejl og har erkendt det - men har andre ikke også gjort det??
Selvf er det ikke ok det han gjorde men synes han har fået sin straf.. Stop dog med at nedgøre ham mere,. Men vi mennesker elsker jo at ha noget på andre som vi kan presse dem helt i afgrunden med.
mar 2011
Følger: 145 Følgere: 1640 Heste: 4 Emner: 1.745 Svar: 18.475
Mvh TT
dec 2010
Følger: 48 Følgere: 45 Heste: 4 Emner: 21 Svar: 232
For skal man være helt ærligt, har jeg da set mange små piger sidde og losse til deres ponyer med spore - har da også set store piger der skulle lades som om de havde styr på det, men som også sidder og losser til...
Vi gør alle sammen noget forkert, prøv du at sætte dig i en ridehal fra morgen til aften, det er utroligt hvor mange ryttere der ridder deres hest under lod, losser til med sporer eller pisk.
Og alle de der horsemanship ryttere der mener de gør alt rigtig ved at ride bidløs og uden sadel, uden pisk og spore og alt muligt - de laver altså også mange fejl! Så mange sidder og holder stramt i hackamoren, hopper op og ned på ryggen fordi de ikke kan side fast, eller sidder og flår og hiver i cordeon fordi de ikke ved hvordan den skal bruges...
Alle begår fejl, men vi hænger alle sammen ham den kendte ud... - Ligesom Tina Lund, hun bliver hængt ud fordi hun presser sine heste for hårdt osv. men helt ærligt, hvor mange springryttere har ikke presset deres hest lidtttt for meget for at det skulle se smukt ud for træneren, vennerne, eller bare de andre i ridehallen...
Alle laver fejl en gang i mellem, men det er kun de kendte der er dyremishandlere...
dec 2010
Følger: 48 Følgere: 45 Heste: 4 Emner: 21 Svar: 232
aug 2009
Følger: 55 Følgere: 49 Heste: 4 Emner: 31 Svar: 1.058
Jeg synes det er på tide at han får sig en ordenlig lære streg, for alle de andre gange er han sluppet let og elegant udenom. Jeg synes på ingen måde at det er i orden at han er blevet truet på livet, men synes det er forståeligt at nogle af hans sponsor har sagt ham op, håber det kan få ham til at indse at det ikke er hans udstyr der er noget galt med, men hans ridning, hvilket han nok inderst inde godt ved.
sep 2007
Følger: 181 Følgere: 203 Heste: 7 Emner: 68 Svar: 6.065
Man skal aldrig vende det blinde øje til når man ser mishandling eller overgreb på dyr, uanset om det er lille Lise på rideskolen eller AH.... Det bør have konsekvenser for ALLE når de ikke behandler deres dyr hensigtsmæssigt og dette er starten på noget smukt, med AH der endelig får én over fingrene, for resten af landets heste!
jul 2010
Følger: 53 Følgere: 50 Heste: 3 Emner: 6 Svar: 912
Han er et skræk eksemplar .
Og det gør det altså ikke bedre at andre heste også bliver pint .
Bild mig da ikke ind at en staldpige ikke gør hvad chefen forlanger, ergo biddet skulle sidde sådan ifgl. hr. Helgstrand .
jul 2010
Følger: 53 Følgere: 50 Heste: 3 Emner: 6 Svar: 912
jan 2010
Følger: 22 Følgere: 20 Heste: 3 Emner: 5 Svar: 452
Jeg siger slet ikke at det er i orden hvad han gjorde, men han er jo slet ikke alene.
Jeg har endnu ikke set en toprytterne som jeg synes rider pænt og med hensyntagen til hesten. Hvis man vil være med på toppen, duer det ikke at ride med løse tøjler ol. Det er som med cykelsport og doping - uden doping vinder du ikke.
Jeg synes man burde kigge meget bredere g ændre reglerne og dommernes vurderinger, så det er andre krav der er til ridningen. Hvis det ikke blev belønnet med høje karakterer at hesten næsten kysser sin bringe, så var der nok flere der ikke ville ride sådan.
AH - mistet endnu en sponser!