{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stævne frisure
  • #1   30. aug 2016 Hvis det er så kort at det ikke kan flettes fornuftigt så ville jeg lave en hestehale sætte et "gammeldags" stævnespænde (dem som en sløjfe med net under) og så bare komme det løse hår i nettet.

• #2   30. aug 2016 Er det til dressur eller spring?

Hvis det er spring, så ville sætte det i en hestehale og folde den op under hjelmen..
    Hvis dressur, så sæt det i en lille knold og ikke noget med nogle spænder, eller net'pose'spænder, men bare en lille knold.. Ellers samme 'frisure' som idéen til spring..

• #3   30. aug 2016 før i tiden red jeg med enden almindelig fletning eller hestehale i dressur, og altid hestehale i spring.. intet fint eller fancy, har haft lidt mange længder af hår, og sidste stævne havde jeg rimelig kort hår, men ville gøre det fint, så jeg tog ekstentions i og satte det i en knold, og net om smiley nem måde når man er kort håret XD eller semi langt (kort nok til ikke at kunne nå rundt om min "donut" XD)

• #4   31. aug 2016 Som dommer synes jeg det ser sjusket ud når man kommer med hestehale eller fletning der hænger ned af ryggen (og NEJ, det er ikke noget der trækker ned - men jeg synes stadig det ser sjusket ud smiley )

Så hvis håret ikke er langt nok til for eks. en valk.. så en elastik i, flet den smule der er og rul det op lige som for eks. hestens rosenknopper... og evt. et spænde med net omkring - det er nemt og yndigt smiley

Kommentér på:
Stævne frisure

Annonce