{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Må man?
  • #2   2. okt 2017 Tak. Den er udklasset af lc1 men så må jeg vel gerne ride lc 2 og 3

  • #3   2. okt 2017 Det må være det stævnearrangørerne kalder 'op til rytters egen samvittighed'.

  • #4   2. okt 2017 Hvis man ikke er udklasset - så har man "ret" til at starte.

    Om man vil starte lc2-3 på en hest, som er startet i LA på c-plan, kan være ganske fornuftigt hvis :
    Man har redet LA1-2 stykker og fået en rigtig dårlig kritik, fordi man reelt ikke har været klar til hverken LA1-2 eller C-plan.
    Hesten har redet "alt muligt" på C-plan under anden rytter, og dette her er det første stævne ny total urutineret rytter lige skal ud og lærer hesten at kende i.
    Hesten har stået skadet i fx 1 år, og det er første stævner efter skaden.

    Rytterens egen samvittighed kan stævnearrangørerne jo reelt ikke blande sig i.....
    Men jeg kan da fortælle, at personligt ville jeg ikke starte fx LA1-2 på klubplan, selvom jeg reelt ikke er udklasset af det - da min hest og jeg starter Mb på c-plan, omend vi ej heller vinder der smiley
    Men officielt måtte jeg gerne.....

    Mvh Charlotte


  • #5   2. okt 2017 Charlotte M: Er helt enig. Jeg har set ryttere med heste de har startet på LA-MB niveau i hhv spring og dressur starte hhv ned til 80 cm spring og LC dressur. Som stævnearrangørerne gerne skriver er det op til egen samvittighed, da de netop ikke kender årsagen til valg af klasse ved stævnestart og er de berettiget så er det bare det

Kommentér på:
Må man?

Annonce