{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.255 visninger | Oprettet:

Hår til dressurstævne {{forumTopicSubject}}

Hej HG smiley
Jeg er træt af at det ligner min hjelm sidder højt oppe på mit hoved når jeg har knold. Når jeg laver en knold til stævne bliver den meget stor da jeg har langt hår.
Er der nogen der har en idé til håropsætning når man er til stævne og har langt hår? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hår til dressurstævne
  • #1   23. mar 2018 denne sidder relativt lavt.

profilbillede
  • #2   23. mar 2018 Da jeg havde langt hår, ned til bagdelen. Havde jeg det som regel i et spœnde med hårnet. Ville flette det i en fransk fletning, så smide spœndet i, og rule fletningen ind i hårnettet, eller flette toppen af håret in en fransk fletning og så have det nederste løst i hårnettet. Har også bare lavet en stor rosenknop på mig selv, ligesom du ville på hesten med nål og tråd.

• #3   23. mar 2018 Valk.. og så flet resten af håret og sno rundt om elastikken.. på den måde sparer du flere pynte elastikker og flettet hår fylder bare mindre..

• #4   23. mar 2018 Jeg har til de sidste 3 stævner haft ganske almen fransk fletning, der hænger ned ad ryggen, selv har jeg ret langt hår (Når med lethed numsen) og mit hår vil altså på ingen måde blive siddende oppe... så almen lang fletning er den eneste og pæneste i længden, jeg har kunne finde af løsning smiley

• #5   24. mar 2018 Lav to franskefletninger og put dem i et hårnet bagefter smiley

• #6   24. mar 2018 tusind tak allesammen! Nu har jeg lidt at eksperimentere med smiley

• #7   24. mar 2018 Min mor og jeg er så dårlige til hår - så da jeg skulle til guldbryllup i sommers, blev vi enige om bare at lave en rosenknop om morgenen efter lange hår-diskussioner smiley smiley

Fransk fletning og så bare rullet op som en rosenknop. Nu er mit hår ikke så langt/tykt, men tror det ville fungerer godt. Jeg tænkte i hvert fald selv, at det kunne være smart til stævner fremover smiley Så det vil jeg selv huske til næste gang, jeg skal ud at starte smiley smiley

profilbillede
Kommentér på:
Hår til dressurstævne

Annonce